Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mullsjö IF F2017/2018
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Mullsjö IF F2017/2018.
F2017/2018
Följ oss för uppdateringar
Hejsan!
Nu äntligen är säsongen igång igen! Vi ar aft en träning och ser fram emot tärning nu igen på onsdag!
Förra veckan hade vi föräldramöte. Tack alla som kom och som bidrog med kloka tankar- och hoppas ni fått en liten bild av vilka vi ledare är och vad som väntar tjejerna denna säsongen.
Här kommer lite information
Sportlotten
På föräldramötet fick ni information om sportlotten och några av er har redan fått dessa. Tanken med lotterna är att vi ska säja alla och att vinster går till lagkassan.
Framöver kommer ni alla att få dessa utdelade till er.
Se även bifogad länk
NIK-dagen
Den 24maj kommer vi att åka på poolspel i Norrahammar. Mer info kommer när det närmar sig- men utskick har redan gått ut om anmälan. Detta för att vi ska kunna planera så bra som möjligt. Ni som inte har svart- svara gärna ja eller nej på kallelsen så vi vet om ni kan den dagen eller inte.
Se bifogad fil
Till denna dagen önskar vi hjälp med hjälpledare. Hjälpledaren kommer att vara ett stöd till de ledare som är med denna dagen. Hör av er om någon kan hjälpa till med detta:)
Till denna dagen kommer det öven att utses en familj som får ta hand om lagets tvätt efteråt.
Fotografering
Nu i maj kommer det att ske fotografering av laget och tjejerna. Är såklart frivillgt att deltaga. Inget köptvång på bilder. Om ni vill att tjejerna ska fotas så behövs en underskrift på "fotolapp".
Några av er har redan fått denna på föräldramötet. Denna lapp ska medtagas på fotograferingsdagen.
Ni som inte fått lappar ännu- kommer att kunna få det efter träning.
Dag för fotografering är 15maj kl 17-18. Kallelse kommer.
Kioskansvarig
I år kommer F17/18 att vara kioskansvarig på 3 av damlagets matcher.
Nedan ser ni vilka som fått detta ansvaret denna terminen. Tanken är att minst 1 vuxen/barn deltar på detta.
1/6 kl 17.00 Maja E, Ninni
15/6 kl 17.00 Olivia K, Melody
28/9 kl 16.00 Neela, Laura
Kom 30 minuter innan matchstart.
Vänligen // Ledarna
Länkarna ligger runder "dokumentation"- Information 2025.
RapporteraRapportera