Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mariebo IK P11/P12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Mariebo IK P11/P12.
P11/P12
Följ oss för uppdateringar
Vi kommer behöva hjälp med skjuts under cupen varje dag.
Kommentera denna nyhet vilka dagar ni tänker köra och hur många platser ni har.
| Träning | 29 jun, 19:15 |
| Träning | 1 jul, 19:30 |
| Iron Man - Funktionärer | 5 jul, 09:00 |
| Träning | 27 jul, 19:15 |
| Träning | 29 jul, 19:30 |
Jag kan köra på lördag eller söndag. 4 platser i bilen
RapporteraRapportera
Tacksam om Elliot E-L kan åka med. Även till och från cupen om möjligt med er eller någon annan🙏
RapporteraRapportera
Vi har två extra platser lediga på vägen till Skövde men ingen extra plats på vägen hem.
RapporteraRapportera
Jag kommer vara med fredag till söndag. Tänker det behövs lite skjuts till bad och så mellan varven med. Jag har 1 plats kvar i bilen. Eftersom det är mindre modell vore det i så fall bra om någon har bagageutrymme?
RapporteraRapportera
Vi kommer att vara på plats fredag-söndag. 2 extra platser finns vid behov.
RapporteraRapportera
Vi åker upp på söndag. Plats för tre killar i bilen under dagen samt vid hemfärd.
RapporteraRapportera
Vi tänker åka på söndag, 2 platser extra i bilen.
RapporteraRapportera
Vi har tre extra platser till Skövde på fredag och två platser tillbaka hem på söndag.
RapporteraRapportera
Vi har två extra platser under lördag!
RapporteraRapportera
Jag har 3 platser under hela cupen
RapporteraRapportera
Elias är chaufför för Lowes lag på fredagen, är det ont om platser upp får Frank & Charlie åka i den transporten. Hela familjen kommer till match 2 på lördagen och har två platser. Två platser även på söndagen.
RapporteraRapportera
Jag har tre platser under lördagen.
RapporteraRapportera
Jag kör Levi, Lionel och Jakob D imorgon. Har en plats under lördagen
RapporteraRapportera
Vi är med upp imorgon till Skövde . Tar även med Sixten👍
RapporteraRapportera
Victor, Viktor och Henry åker med oss till Skövde imorgon bitti. Jag kommer vara på plats hela fredagen och kan hjälpa till med skjuts under dagen.
RapporteraRapportera
Låter som ni är en del som kan köra… tyvärr har vi inte möjlighet i helgen … så Gustav åker gärna med någon 😊
RapporteraRapportera
Jag har fyra extra platser under fredagen. Återkommer ang lörd/sön
RapporteraRapportera
Vi har 2 platser.
RapporteraRapportera