Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mariebo IK F-16

Följ

F-16

Följ oss för uppdateringar
Följ
Mariebo IK
Fotboll
F-16

Mariebodagen - Uppdrag baka till cafeterian

Emma Haglund Förälder
26 kommentarer
  • 28 maj Isabella Lund

    Vi bakar tuppkaka!

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 maj Lisa Wallner

    Vi kan baka något glutenfria kladdkakemuffins!

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj Ellen Frostfeldt

    Vi bakar kolasnittar!

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj Camilla Johansson

    Vi bakar mjölkproteinfritt

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Andrea Ludvigsson

    Vi bakar också förstås, sockerkaka tror jag det var Isabelle ville att vi skulle göra.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Ola Svedberg

    Vi kör på snickerskaka!

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Mikael Ström

    Vi löser lite glutenfria chokladbollar

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Marie Lund

    Vi bakar kladdkakemuffins!

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Lena Molin

    Vi bakar ryttarkaka.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Charlotte Ellorian

    Vi bakar Silvia kaka

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Anna Abrahamsson

    Vi bakar vaniljhjärtan i långpanna.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Emma Haglund

    Tack alla för er hjälp!

    Vi bakar en kaka med rabarber i långpanna.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Janet Zander

    Vi bakar någon kladdkake-variant!

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Caroline Rosenlöf

    Jag kan baka en glutenfri drömrulltårta och brysselkex

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Linn Hagernäs

    Vi bakar mockarutor

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Johan Lundberg

    Vi bakar småkakor (choklad)

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Frida Hesselberg

    Vi bakar hallongrottor

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Marco Stevenazzi

    Hej! Vi bakar chokladmuffins.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Emma Göransson

    Vi bakar banankaka

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jun Lina Klasson

    Vi bakar kanelbullesnitt

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jun Emelie Landén

    Vi har också gjort kolasnittar

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Caroline Rosenlöf

    Bara undrar ska bakverken slås
    In för att säljas och ta hem eller ska de säljas för att fika på där? /caroline

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Johan Bengtsson

    Vi fixar rabarbersnittar

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Emma Haglund

    Hej!
    Den info jag fått är att det är bakning av kakor och bullar för försäljning i cafeterian. Jag tänker att ni kan lämna det i en påse/burk.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Andrea Ludvigsson

    Åren innan har det varit till försäljning för att ta hem.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Caroline Rosenlöf

    Okej tack för info 🌼

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in