Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mälarhöjden-Hägersten FF P2019 Väst
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Mälarhöjden-Hägersten FF P2019 Väst.
P2019 Väst
Följ oss för uppdateringar
Tjena!
Hoppas alla haft en riktigt fin midsommarhelg!
Vi har som tidigare nämnt haft ambition att få till ett antal träningsmatcher, vilket vi inte varit så lyckosamma med under vårterminen.
Nu gör vi ett försök innan vi går in i fullt semesterläge. Vi har vår plantid på Axelsbergs BP och fiskar nu efter träningsmatch mot de andra P19-lagen i föreningen.
En kallelse till nu på söndag (28/6) gick precis ut och vi vädjar om att ni svarar på den så snart som möjligt. Vare sig man kan och vill vara med eller inte så hjälper svaret oss att bedöma om vi kan få ihop ett eller rent av två lag.
Hjälp oss med detta, så återkommer vi med mer information inom kort.
Tack på förhand!
Vänliga hälsningar,
Ledarna
Hej allihop!
Toppenbra om alla kan svara på kallelsen till morgondagens träning och terminsavslutning, vare sig ni kommer eller inte.
Tack på förhand!
@Peter: Hoppas målvaktshandskarna kom till rätta!
@Sebastian: Vi tackar Otis för den här tiden och önskar ett härligt sommarlov!
Hej!
David kan ha glömt sina målvaktshandskar på träningen igår. Är det någon som fått med sig dem?
Otis har bestämt sig för att satsa på andra aktiviteter. Tack för här tiden!
Rapportera
Hej! Beklagar sen återkoppling.
@Matilda Du borde ha fått ett mail med bekräftelse på anmälan, någon faktura vet jag dock inte om det gått ut än.
@Felicia Tack för informationen och för den här tiden! Jag plockar bort Leo från medlemssidan.
Hej! Leo har bytt lag till ett med jämnåriga (2020). Tack för den här tiden! Behöver jag maila någonstans för att bli borttagen ur laglistan?
Rapportera
Hej! Har ni som anmält era barn till fotbollslägret i juni fått någon bekräftelse än?
Rapportera
Hej!
Det är ett gäng som är fotbollssugna i eftermiddag och planen bör inte vara alltför regndränkt, så vi kör!
Nästa tillfälle är annars som vanligt på söndag.
Önskar alla en härligt Kristi Himmelfärdshelg!
Hej, Kul att vi fått ihop ett stort gäng till dagens träningsmatch mot MHFF Syd kl 10:00! ⚽️
RapporteraVi ses ca kl. 09:45 på Axelsbergs bollplan.
Glöm inte vattenflaskan! 💧
//Ledarna