Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mälarhöjden-Hägersten FF P2019 Väst

Följ

P2019 Väst

Följ oss för uppdateringar
Följ
Mälarhöjden-Hägersten FF
Fotboll
P2019 Väst

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 2 timmar sedan Daniel Eriksson

    Hej, Kul att vi fått ihop ett stort gäng till dagens träningsmatch mot MHFF Syd kl 10:00! ⚽️
    Vi ses ca kl. 09:45 på Axelsbergs bollplan.
    Glöm inte vattenflaskan! 💧

    //Ledarna

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Kalle Kluge

    Tjena!

    Hoppas alla haft en riktigt fin midsommarhelg!

    Vi har som tidigare nämnt haft ambition att få till ett antal träningsmatcher, vilket vi inte varit så lyckosamma med under vårterminen.

    Nu gör vi ett försök innan vi går in i fullt semesterläge. Vi har vår plantid på Axelsbergs BP och fiskar nu efter träningsmatch mot de andra P19-lagen i föreningen.

    En kallelse till nu på söndag (28/6) gick precis ut och vi vädjar om att ni svarar på den så snart som möjligt. Vare sig man kan och vill vara med eller inte så hjälper svaret oss att bedöma om vi kan få ihop ett eller rent av två lag.

    Hjälp oss med detta, så återkommer vi med mer information inom kort.

    Tack på förhand!


    Vänliga hälsningar,
    Ledarna

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Kalle Kluge

    Hej allihop!

    Toppenbra om alla kan svara på kallelsen till morgondagens träning och terminsavslutning, vare sig ni kommer eller inte.

    Tack på förhand!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Kalle Kluge

    @Peter: Hoppas målvaktshandskarna kom till rätta!

    @Sebastian: Vi tackar Otis för den här tiden och önskar ett härligt sommarlov!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Peter Varo

    Hej!
    David kan ha glömt sina målvaktshandskar på träningen igår. Är det någon som fått med sig dem?

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jun Sebastian Lindholm

    Otis har bestämt sig för att satsa på andra aktiviteter. Tack för här tiden!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Kalle Kluge

    Hej! Beklagar sen återkoppling.

    @Matilda Du borde ha fått ett mail med bekräftelse på anmälan, någon faktura vet jag dock inte om det gått ut än.

    @Felicia Tack för informationen och för den här tiden! Jag plockar bort Leo från medlemssidan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 maj Felicia Berglund

    Hej! Leo har bytt lag till ett med jämnåriga (2020). Tack för den här tiden! Behöver jag maila någonstans för att bli borttagen ur laglistan?

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 maj Matilda Svahn

    Hej! Har ni som anmält era barn till fotbollslägret i juni fått någon bekräftelse än?

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 maj Kalle Kluge

    Hej!

    Det är ett gäng som är fotbollssugna i eftermiddag och planen bör inte vara alltför regndränkt, så vi kör!

    Nästa tillfälle är annars som vanligt på söndag.

    Önskar alla en härligt Kristi Himmelfärdshelg!

    Rapportera

    Rapportera