Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månkarbo IF Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Månkarbo IF Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Wiktor, har du legat och bänkat hela vintern eller har Wii-spelandet gett oanat resultat? (bild 025 i arkivet). :)
På lördag kommer jag hem och demolerar era nyvunna självförtroenden. Beware!
Tyckte det såg ut som om tränarn också skulle behöva ligga ner och köra situps också... :-)
Rapportera
härigt med träningsstart!! ligger i hårdträning på höghöjd ikväll, så jag dyker inte upp förr än nästa vecka..kör hårt!
Rapportera
Jo men mats gillar inte Wii.Föredrar kanske CS på dotan.(bild 025 i arkivet). :)
Rapportera