Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månkarbo IF Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 13 mar 2008 Micke M

    Nolltolerans kommer att införas i uppländsk fotboll fr.o.m. 1/4. Enligt Domarutskottets regeltolkningar gäller följande:

    Grov utvisning
    · Könsord.
    · Kränkande tillmälen, t.ex. blatte, hora, bög.
    · Obscena gester riktade mot spelare, ledare, domare eller publik.
    · Allt fysiskt våld eller hot om fysiskt våld mot spelare eller domare.

    Varning
    · Svordomar riktade mot sig själv över t.ex. en missad målchans eller liknande.

    Svordomar riktade till någon annan spelare, ledare, domare eller publik bestraffas med grov utvisning.
    (Hämtat från www.ifkuppsala.se/div4/)

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 mar 2008 Micke M

    Jag ska inte sluta.

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 mar 2008 doo

    Nu känner doo att det kommer blir säsongens första vinst nu till helgen...

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2008 undrar

    vem har sagt det? och varför ska han det?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2008 Månkarbo Fan

    Rykte som har gått!!!
    Ska Micke Melin sluta?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2008 Melin

    Rex har redan nu en skaplig målskillnad :)

    Gamla Uppsala FF - IK Rex 8 - 2
    Uppsala Inter - IK Rex 0 - 1
    Skuttunge SK - IK Rex 0 - 6

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2008 ...

    Henrik Casserlund och Jakob Svensson..Kommer dom vara en del av truppen i sommar?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2008 Chicago

    Idag vinner vi.. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2008 Kalle

    Ettan, femton och ett stycke svartfot kan intyga att planen är klart godkänd. Det fanns ett lager av snö på den imorse, men det styrde vi upp med varsin gasolbrännare.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2008 ...

    går det att vara på planen idag? någon som vet?

    Rapportera

    Rapportera