Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månkarbo IF Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Månkarbo IF Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Gästboken svälter när MIF vinner. Har vi månne uppfunnit en ny supportertyp: motgångssupportrar?
På lördag börjar vi med att haka av Harbo från toppstriden och följer sedan upp det med att avnjuta en dos Petter Hansson. Är projektorn uppstyrd förresten?
Grattis t segern idag grabbar....rex borta brukar va en tuff uppgift(ja spela där ifjol) så grattis månkis/john
Rapportera
Men säger så här. wattholma väx upp så ni kommer ifrån dagis.. Det här är dåligt...
Rapportera
D e som vanligt i Månkarbo lägret hör jag, gnälligt på plan o ledarna gapar o skriker.
Men d vet ju alla om, så d e väl inte så konstigt om ni får domarna emot er.
Matchen borde slutat 0-0 då inget av lagen förtjänade någon mer.
Det är skillnad på dåliga domare och spelare. En spelares enda uppgift är att tillföra saker till det egna laget. Ganska okomplicerat. En domare däremot är där för att göra ett jobb. Han ska vara objektiv och helst inte synas överhuvudtaget. Det lyckades inte domaren i torsdags med. Hans felaktiga beslut påverkade slutresultatet och tillika poängfördelningen. Sen att du är så pass färgad i diskussionen att du inte kan erkänna det är som det är.
Vidare tycker jag att det är ganska låg nivå här nu. Ska man nu sitta och hetsa på ett internetforum kan man åtminstone uppge sitt namn. Ta av dig pajahatten, särskrivningarnas mästare.
ni gnällde ju som småflickor allihop efter varje närkamp!!!!! ni e mer än välkomna t änglavallen i höst.....ni lär få tugga mer gräs än va hästarna gör.....så kom bara...
Rapportera
Appropå Petter Hansson, snyggt mål vicktor ..
Rapportera