Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månkarbo IF Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Månkarbo IF Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Underbar inställning igår, håller vi samma fokus hela vägen ska det mycket till om något lag ska slå oss!
Nu laddar vi för revansch mot vattholma på lördag!
Ja ikväll är man extra stolt att vara månkarboare!.. Grattis och bra jobbat!!!
Rapportera
Grattis Månkarbo spelare lycka till i fyran, bra gräsmatta.
Kalle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hagbys tjocka kapten
Så jävla underbart grabbar! Visserligen en vinst i sin ordning, men ändå!
På lördag ska Vattholma få igen för senast.
Nej, Rikard fick sitt tredje gula kort inför matchen mot Rex borta, som han också stod över. Rikard är tillgänglig för spel på onsdag, liksom hela övriga truppen.
Rapportera
stämmer det att Richard har 3 gula kort och missar matchen mot hagby?
Rapportera
Jo så vart det vinnst igen :D Stort plus till linus och mats. riktigt bra i dag! Richard får inte missa dom dära frilägena då blir det bänken :P
Rapportera
Bra jobb igår boyz!
RapporteraSkönt att äntligen få till det.....och två ggr dessutom :) !
(Såg i poängligan att jag fick ett mål mot Skyttorp senast, har dock korrat det så att Erka fått målet o jag asset -rätt ska va rätt)
Ladda på inför lörda nu!!