Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månkarbo IF Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Månkarbo IF Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Känns som samarbetsfrågan är en fråga för klubbledningarna och inte i ett forum. Kan inte tänka mig att någon av klubbarna gick in i ett samarbete utan att tro/hoppas att det skulle gynna respektive förening. Helt klart är väl att Mif inte skulle må dåligt av förstärkningar.
Rapportera
ja för att mif tjänarr ju inget på att hatta emellan dom olika divitionerna. bättra att bygga själva, om sif tar spelarna som är bra i mif då tjänar ju sif bara på avtalet.
Rapportera
???: Jag tycker han har varit en av Månkarbos bättre spelare hittills. Precis som jag skrev.
teori: Hur ska du ha det? Ena sekunden är det enbart tack vare SIF som Månkarbo spelar i fyran och i andra är det bara SIF som tjänar på samarbetet. Ganska motsägelsefullt. Om man nu inte utgår ifrån att Månkarbo hellre hade varit kvar i femman...
Det har gått tre omgångar. Tre! Lite tidigt att börja med pajkastningen kanske?
jag tror inte att han menar att han är bästa i truppen, tror han menar att han har gjort det väldigt bra och de inlägget han svarade på inte hade någon sanning.. fast hur stor skillnad är det på div 6 och 5 fotbollsmässigt? eftersom mif inte kan kalla sif ett div 4 lag utan sif så är det ju inte så konstigt att en spelare ifrån div 6 kan göra bra ifrån sig i månkarbo.
Rapportera
Mif hade inte gått upp i fyran utan sif.
Sif skickar de spelare som de anser vara överflödiga, vilket gör att sif tjänar på att spelare utvecklas och utan att dom får göra arbetet.
Alla här omkring vill ju till sif, stora vackra strömsberg dit vill jag. Sif är ju helt klart den klubben som tjänar på avtalet och mif borde slita sig loss och försöka att inte vara så beroende av sif de tror jag mif vinner på.
Ser att Fredrik Jansson har valt rätt nummer i truppen......dubbel nollan
Rapportera