Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månkarbo IF Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Månkarbo IF Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Förstår inte ditt problem, JANNE BANAN. Dom från Ullfors som har vart med och tränat har inte på nått sätt skämt ut sig. Men det vet väl du, du med all info tänkte jag.. Antar att du är och kollar på alla träningar och ser vilket stort steg bakåt vi har tagit. bla bla..
Jag är iaf övertygad om att vi kommer kommer göra bra ifrån oss i år. Och att Karlholm inte hamna i samma serie som oss, ja det ska dom väl mest vara glada över..
Om ni inte slagit ihop, hur många av Ullforsspelarna skulle då vara aktuella att värva till Månkarbo? En eller kanske två....
De är få i Ullfors som håller div 4-5 klass, knappt någon! Kanske någon enstaka mattch, men aldrig en hel säsong!
Ett stort steg bakåt från vadå?
Fler spelare att tillgå på träning och match är inte ett steg bakåt tycker jag.
Synd att inte Karlholm och Månkarbo hamnade i samma serie i år! Hade varit kul med ett derby!
För övrigt blir man lite orolig när man läser på Månkarbos hemsida...verkar var dålig stämning!
Sen tycker jag att de är synd för Månkarbos del att behöva slå ihop med Ullfors, ett stort steg bakåt!
Nu är det ju så att mif och uik har samarbete på både dam och ungdomssidan sedan tidigare. Därför föll det sig ganska naturligt att det är ullfors vi ska ha samarbete med framöver.
RapporteraPå frågan om de håller div4-5 klass så är ju svaret ganska lätt. Nej dom ligger ju i 6an. Men dom enstaka som vi förmodligen kommer att behöva låna x antal matcher tror jag kommer att höja sig rejält när de får tillfälle. :/ Sedan fick vi ju inte låna det vi behövde från sif. Och nu när de dessutom hoppat till sängs med tierp så blev valet ganska lätt. :)