Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månkarbo IF Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 31 jan 2010 #11

    Nu är det ju så att mif och uik har samarbete på både dam och ungdomssidan sedan tidigare. Därför föll det sig ganska naturligt att det är ullfors vi ska ha samarbete med framöver.
    På frågan om de håller div4-5 klass så är ju svaret ganska lätt. Nej dom ligger ju i 6an. Men dom enstaka som vi förmodligen kommer att behöva låna x antal matcher tror jag kommer att höja sig rejält när de får tillfälle. :/ Sedan fick vi ju inte låna det vi behövde från sif. Och nu när de dessutom hoppat till sängs med tierp så blev valet ganska lätt. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jan 2010 Basta

    Förstår inte ditt problem, JANNE BANAN. Dom från Ullfors som har vart med och tränat har inte på nått sätt skämt ut sig. Men det vet väl du, du med all info tänkte jag.. Antar att du är och kollar på alla träningar och ser vilket stort steg bakåt vi har tagit. bla bla..

    Jag är iaf övertygad om att vi kommer kommer göra bra ifrån oss i år. Och att Karlholm inte hamna i samma serie som oss, ja det ska dom väl mest vara glada över..

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jan 2010 Janne

    Om ni inte slagit ihop, hur många av Ullforsspelarna skulle då vara aktuella att värva till Månkarbo? En eller kanske två....
    De är få i Ullfors som håller div 4-5 klass, knappt någon! Kanske någon enstaka mattch, men aldrig en hel säsong!

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jan 2010 Webmaster (Janne)

    Håller fullständigt med #11

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jan 2010 #11

    Ett stort steg bakåt från vadå?
    Fler spelare att tillgå på träning och match är inte ett steg bakåt tycker jag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jan 2010 Janne

    Synd att inte Karlholm och Månkarbo hamnade i samma serie i år! Hade varit kul med ett derby!
    För övrigt blir man lite orolig när man läser på Månkarbos hemsida...verkar var dålig stämning!
    Sen tycker jag att de är synd för Månkarbos del att behöva slå ihop med Ullfors, ett stort steg bakåt!

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2010 Basta

    haha.. växtvärk..

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 jan 2010 Melin

    Man kan inte ha ont i nått som man inte har ) hehe

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 jan 2010 Basta

    Träningsvärk... ovant, vidrigt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 jan 2010 rutan

    ett helt lag med nya spelare :)

    Rapportera

    Rapportera