Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månsarps IBK P 12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Månsarps IBK P 12.
P 12
Följ oss för uppdateringar
En innebandyklubba vit färg med röd grepplinda var kvar efter träningen. Någon som saknar en?
Har med den på lördag.
Hej Marina, jag har skickat ut en swish-förfrågan till dig. Så kolla i din Swish-app. Har du inte fått den kan du mejla mig. anna_bj@hotmail.com
Rapportera
Anna Björling, hur ska NewBody betalas? Hämtade min kartong i fredags nämligen så jag är redo att sända in pengarna.
Rapportera
Hej! Victor glömde kvar en grön mössa efter träningen igår. Någon som hittade den?
Rapportera
Hej! När är sista träningen innan jul? Och när drar det igång igen? Det är ju visserligen cup den 29e - så hur tänker ni upplägget? Ni kanske kör träningar under jul och nyårsveckorna?
Rapportera