Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månsarps IBK P 12

Följ

P 12

Följ oss för uppdateringar
Följ
Månsarps IBK
Innebandy
P 12

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 14 dec 2021 Marina Sahlstedt

    Hej! När är sista träningen innan jul? Och när drar det igång igen? Det är ju visserligen cup den 29e - så hur tänker ni upplägget? Ni kanske kör träningar under jul och nyårsveckorna?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2021 Anders Sjöman

    En innebandyklubba vit färg med röd grepplinda var kvar efter träningen. Någon som saknar en?
    Har med den på lördag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 dec 2021 Camilla Karlsson

    Oliwer K kommer inte idag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 nov 2021 Camilla Karlsson

    Oliwer kommer inte idag. Läxor.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 nov 2021 Marina Sahlstedt

    Hej. Ja jag såg den nu👍 Hade inte fått någon notis om det.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 nov 2021 Anna Björling

    Hej Marina, jag har skickat ut en swish-förfrågan till dig. Så kolla i din Swish-app. Har du inte fått den kan du mejla mig. anna_bj@hotmail.com

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 nov 2021 Marina Sahlstedt

    Anna Björling, hur ska NewBody betalas? Hämtade min kartong i fredags nämligen så jag är redo att sända in pengarna.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 nov 2021 Marianne Elvhamre

    Toppen tack! Då tar vi gärna mössan imorgon

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 nov 2021 Marika Cedstam

    Yes Fredrik har den ;)

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 nov 2021 Marianne Elvhamre

    Hej! Victor glömde kvar en grön mössa efter träningen igår. Någon som hittade den?

    Rapportera

    Rapportera