Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månsarps IBK P 10
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Månsarps IBK P 10.
P 10
Följ oss för uppdateringar
Det är fortfarande tre i laget som inte fått/hämtat Newbody-katalog och tiden att sälja börjar bli knapp. Det är Sam, Gustav och Lukas som inte har fått. Kataloger finns som vanligt att hämta vid träningens slut imorgon - ta gärna en då. Eller hör av er till mig så löser vi det 070-2527046. /Anna
Rapportera
Hej! Till dem som ska åka till Aneby på lördag, någon som har plats i sin bil för Milo? /Camilla
Rapportera
Hej Marie.
Det var ju tråkigt att Alfred inte vill fortsätta spela.
Men skulle han ångra sig så är han alltid välkommen tillbaka.
Påminner om att det är sista dagen att swisha sin newbody-betalning till mig idag måndag 30/11. Tacksam om alla kan göra det senast idag. Tack. Grymt bra sålt av laget som helhet! Bra jobbat!
Rapportera