Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Södra Skjutfältet Fiske Lobben 90
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Södra Skjutfältet Fiske Lobben 90.
Lobben 90
Följ oss för uppdateringar
Stort tack till A8 subbekåren som gjorde ett riktigt bra jobb under arbetsdagen.
Första bryggan har nog aldrig varit så stabil. Spång över bäcken fixad. Röjt vid första högra vindskyddet. Hämtat o fäst bryggan vid det vindskyddet.
Närmsta vindskyddet fixat o grillringen flyttad.
LG fixade en röktunna så nu kan man röka fisk på plats. Har säkert glömt något,
Slut info, skitfiske på er
Arbetsdag med subbekåren! Lördag 13/6 ( tjuvstart fredag kväll) är det fixardag vid Lobbträsket. Fix med bryggor, vindskydd, slyröjning mm. Alla är naturligtvis välkomna! Det kommer vara en hel del bilar som kommer parkera och kanske inte den lugnaste kvällen på fredag. Tips om ytterligare projekt mottages gärna.
L-G Huhta
Det är ca 60 cm is och inget vatten på isen lätt att gå. Dock dålig fart på fisken
Rapportera
Halloj. Någon som varit uppe idag lördag? Tänkte mig en sväng imorgon om det finns is kvar 😂😂😂
Rapportera
Ta broddar för de är jätte halt på isen, hårt och torrt skitfiske på dig Patrik
Rapportera
Hej, vi bestämde på årsmötet att det blir en sommarfisketävling i år.
Rapportera
Stort tack till A8 subbekåren som gjorde ett riktigt bra jobb under arbetsdagen.
RapporteraFörsta bryggan har nog aldrig varit så stabil. Spång över bäcken fixad. Röjt vid första högra vindskyddet. Hämtat o fäst bryggan vid det vindskyddet.
Närmsta vindskyddet fixat o grillringen flyttad.
LG fixade en röktunna så nu kan man röka fisk på plats. Har säkert glömt något,
Slut info, skitfiske på er