Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Södra Skjutfältet Fiske Lobben 90

Följ

Lobben 90

Följ oss för uppdateringar
Följ
Södra Skjutfältet Fiske
Övrigt
Lobben 90

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 8 dagar sedan Anders Jarblad

    Stort tack till A8 subbekåren som gjorde ett riktigt bra jobb under arbetsdagen.
    Första bryggan har nog aldrig varit så stabil. Spång över bäcken fixad. Röjt vid första högra vindskyddet. Hämtat o fäst bryggan vid det vindskyddet.
    Närmsta vindskyddet fixat o grillringen flyttad.
    LG fixade en röktunna så nu kan man röka fisk på plats. Har säkert glömt något,
    Slut info, skitfiske på er

    Rapportera

    Rapportera

  • för 8 dagar sedan Anders Jarblad

    Stort tack till A8 subbekåren som gjorde ett riktigt bra jobb under arbetsdagen.
    Första bryggan har nog aldrig varit så stabil. Spång över bäcken fixad. Röjt vid första högra vindskyddet. Hämtat o fäst bryggan vid det vindskyddet.
    Närmsta vindskyddet fixat o grillringen flyttad.
    LG fixade en röktunna så nu kan man röka fisk på plats. Har säkert glömt något,
    Slut info, skitfiske på er

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Lars-Göran Huhta

    Arbetsdag med subbekåren! Lördag 13/6 ( tjuvstart fredag kväll) är det fixardag vid Lobbträsket. Fix med bryggor, vindskydd, slyröjning mm. Alla är naturligtvis välkomna! Det kommer vara en hel del bilar som kommer parkera och kanske inte den lugnaste kvällen på fredag. Tips om ytterligare projekt mottages gärna.
    L-G Huhta

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr Pär Ekbom

    Tack för svar

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr Lars-Erik Lundqvist

    Det är ca 60 cm is och inget vatten på isen lätt att gå. Dock dålig fart på fisken

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr Pär Ekbom

    Halloj. Någon som varit uppe idag lördag? Tänkte mig en sväng imorgon om det finns is kvar 😂😂😂

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 apr Jesper Larsson

    Ta broddar för de är jätte halt på isen, hårt och torrt skitfiske på dig Patrik

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 apr Patrik Löfdahl

    Hur är det med vatten längs kanten?
    Tänkte mig ett besök imorgon

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 apr Robert Andersson

    Hej, vi bestämde på årsmötet att det blir en sommarfisketävling i år.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr Alexander Kalmestad

    Planeras det någon pimpeltävling i år?

    Rapportera

    Rapportera