Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF P-2011

Följ

P-2011

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 21 mar 2019 Amelie Olausson

    Hej allihop!

    Som ni förhoppningsvis sett kommer vi börja träna ute fr.o.m tisdag 26/3.

    Någon har reagerat på att träningarna ligger på tisdag kväll istället för söndagar och vi har fått kritik för att ha dålig framförhållning. När det gäller framförhållningen kan vi egentligen inte göra annat än att hålla med. Tiderna har funnits i kalendern under några veckor men vi har inte riktigt varit synkade i hur och när informationen skulle ut. Vi ber om ursäkt för detta men tror också att ni förstår att vi gör så gott vi kan i våra ideella ledarroller.

    Det finns olika anledningar till byte av träningsdag. Den främsta är att vi har svårt att få tillräckligt med ledare på söndagar (kl 12.30 som var tiden vi tilldelades).

    Vi hoppas naturligtvis att träningarna blir lika välbesökta som tidigare. I de fall där ni föräldrar har svårt att komma loss kanske det finns någon annan i laget som kan hjälpa till med skjuts?

    Vi ser alla fram emot en utvecklande och rolig utomhussäsong!

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 jan 2019 David Lundberg

    Hej,
    Är det någon som har fått med sig ett par svarta vinterkängor Lejon i stl.34 istället för de i stl.32 som stod kvar?
    Står nog Falk eller Hugo i plösen.
    /David

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 dec 2018 Maria Limberg

    Hej Johanna,

    Skicka till min mail: maria.limberg@gmail.com

    Ha det fint 😀

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 dec 2018 Johanna Djerf

    Hej Maria, min son Anton har varit med och tränat med laget och vill gärna fortsätta. Hur skickar jag hans uppgifter?
    Med vänlig hälsning, Johanna Djerf

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 nov 2018 Maria Limberg

    Hej iris,

    Jag löser detta ikväll.

    Mvh

    Maria

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 okt 2018 Anette Samuelsson

    Philip har ändrat sig och kommer tyvärr inte idag...

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 okt 2018 Anna Olihn

    Ikväll om det passar? Annars imorgon em!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 okt 2018 Robert Jurinic

    Okej va bra! När kan vi plocka upp sakerna?

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 okt 2018 Anna Olihn

    Det är vi Robert :-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 okt 2018 Robert Jurinic

    Hej. Vem är det som har fikagrejorna och var kan jag hämta upp dom./Robert

    Rapportera

    Rapportera

Primär Rör