Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF P-2011
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lindome GIF P-2011.
P-2011
Följ oss för uppdateringar
Hej
Jag undrar om Lias kan samåka med någon den 22e?
Det har kört till sig lite här med körningar nämligen.
Han spelar i Lindome GIF Grön, samling kl 09
Hej, Axel glömde kvar en svart underställströja på träningen i torsdags. Är det någon som har tagit den tillvara? 😊 Eller finns det nån låda för upphittat på kansliet?
Rapportera
Vi kan ta med dem. Räknar med att åka härifrån Lindome tio över tolv.
Rapportera
Hade också önskat att Olle kunde samåka med någon till Saltholmen.
Rapportera
22 maj Landvetter IS Grön - LGIF Grön
Samling på Landvetter IP 12.30, avspark 13.00
Denna gång får vi svårt att ta Oscar dit. Är det någon som Oscar kan åka med dit? Hälsningar Rickard 0766070935
Hej! Jag kommer köra till Djupedalsplan för matchen samling 1315 med Oscar. Lindome Vit idag lördag. Eftersom jag tänker att vi av flera aspekter kan börja samåka mer så får gärna några till spelare hänga med. Hör av er i så fall till 0766070935. Så bestämmer vi tid vid Lindevi eller vid Lindome centrum. Väl mött!
Rapportera
Zinat, vi kan ta med Suleiman då han och Hampus spelar i samma lag.
RapporteraJoakim, vi kan ta med Lias också men Hampus spelar i Lindome Vit så de ska samlas redan 8.15 så kanske att föredra om han kan åka med någon i de andra lagen som samlas 9. Hör av er annars så löser vi det.