Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF F-2014
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lindome GIF F-2014.
F-2014
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Vad roligt att se så många anmälda till Lindome GIF-dagen, vi blir nästan fullt lag! Det är också bra eftersom vi då blir många föräldrar som kan hjälpa till, vilket resulterar i kortare pass.
Här är ett schema för dagens arbetspass med våra ansvarsområden och fördelade på barn. Byt med någon annan om exakt tid och plats inte fungerar just för er. På varje pass kommer det också finnas lika många föräldrar från P-2014.
Eftersom vårt lag är värd för dagen ska varje spelare också ta med sig något hembakt som kan säljas i cafét under dagen. Det hembakta lämnar ni in i klubbhuset när ni kommer på morgonen.
Speaker: Felicia
Grill, pass 1 (8.30-12): Alina och Alva T
Grill, pass 2 (11.30-15): Ella, Ellinor och Klara
Café, pass 1 (8.30-12): Majken och Melina
Café, pass 2 (11.30-15): Moa L och Moa G
Parkering (8.30- ): Savannah och Wilma
Nedan är lite information för respektive arbetsstation:
Speaker:
Speakern (två stycken, en representant från varje lag) ska se till att:
- ljudanläggningen samt matchklocka kopplas in och testas inför start.
- matcher och matchstart kommuniceras med publik och spelare. Manusmall finns!
- fixa tidtagningen som sköts gemensamt från klockan på andra sidan planen, alla matcher startar samtidigt
- göra reklam för café, grill och försäljning
- ha med sig blandad musik (ny och gammal)
Grillen:
Skall vara bemannad av minst fyra personer hela tiden. De skall rigga upp, tända grill, grilla hamburgare och sälja hamburgare och dricka till spelare och publik. Det tidiga passet hjälper till med förberedelser och det sena passet hjälper till med städ och disk efteråt.
Cafét:
Skall vara bemannat av minst fyra personer hela tiden. De skall se till att fiket fungerar genom att koka kaffe och sälja fika till publiken. Pass 1 hjälper till med förberedelserna och Pass 2 hjälper till med städ och disk efteråt.
Parkeringsvakter:
Skall se till att alla får plats med sina bilar. Här behövs fyra personer som är på plats SENAST kl. 08.30. Tar på sig funktionärsvästar och dirigerar bilar till var de kan parkera enligt parkeringshänvisningen. Efter ca kl.10.30 kan parkeringsvakterna lämna parkeringen och hjälpa till med resterande turnering genom att löpande plocka sopor och städa så att jobbet med städ blir mindre efter turneringen är klar.
Dessutom:
· ALLA ledare, föräldrar och spelare hjälps åt att städa efter turneringens slut. Det som skall städas och göras i ordning är Cafét, Grillen, Speakerbåset och Planen. Dagen slutar 14.00 men räkna med att man är ifrån 15.00.
· Om man är klar med sin arbetsstation hjälper man SJÄLVKLART de andra så att alla kommer hem snabbare.
Tack för att ni ställer upp, tillsammans gör vi detta till en toppendag!
Bollflickor - IFK Göteborg Dam | 29 maj, 11:00 |
Träning | 30 maj, 17:00 |
IF Väster Orange (hemma) | 31 maj, 09:00 |
IF Väster Grön (hemma) | 2 jun, 18:30 |
Träning | 3 jun, 17:30 |
13 maj | Sommarfotbollsskola |
9 maj | Viggo Ohlin #1 i Barncancerfondens fotbollslag |
2 maj | Herrmatch i kväll 19:30 |
25 apr | Clubdagar Intersport |
16 apr | Skärtorsdagsmatch |
Jag gjorde precis en liten justering på parkeringsvakterna i schemat, se ovan.
RapporteraRapportera