Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lekstorps IF P2011

Följ

P2011

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 12 mar 2022 Mikael Hammarfjord

    Hej
    Jag tänker mig överdragsbyxor och tröja

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 mar 2022 Hanna Mattsson

    Hej! Vilka träningskläder (som provades i måndags) är det ni vill att vi köper för att de ska se enhetliga ut?

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan 2022 Therese Niflis Lindell

    Ute träningen har inte dragit igång ännu. Bara träning inomhus på tisdagar.

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 jan 2022 Stefan

    Hej,
    Om jag förstår rätt när jag läser på 1177 så ska man undvika,

    NEDAN TEXT FRÅN 1177.SE

    Jag har fått information om att mitt barn kan ha utsatts för smitta i skolan. Varför måste barnet avstå från fritidsaktiviteter?
    Det är en försiktighetsåtgärd för att bryta smittkedjor och gäller de som ingår i en smittspårning samt blivit uppmanad att provta sig Den som är smittad kan smitta andra under två dagar innan den har fått symtom. Om de som har varit utsatta för risk för smitta träffar så få andra som möjligt under den tid som de riskerar att insjukna så minskar risken att smitta sprids vidare till nya miljöer. Avstå därför från alla fritidsaktiviteter i 7 dagar räknat från den dagen då barnet senast utsattes för smitta.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 nov 2021 Sofiya Habiballah

    Vi bor på 4 D, men kan vi träffas i parkering så blir lättare för dig😊🌸
    Mvh Sofiya

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 nov 2021 Josefine Bolteus

    Hej Ronja. Det går bra. Jag är på vallen 17.30 och plockar upp om det funkar? Mvh Josefine

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 nov 2021 Jwan Hama Saeed

    Hej. Ario också vill gärna åka med er om det går bra 😊 jag vet inte vem har plats för Ario? Tack

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 nov 2021 Josefine Bolteus

    Jag (Alvin B) mamma kör imorgon också om någon vill åka med?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 nov 2021 Sofiya Habiballah

    Tack så jättemycket, vi bor i Segerstadsvägen 44343 Gråbo

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 nov 2021 Sofiya Habiballah

    Hej! Kan Burak åker med någon av er? Jag har tyvärr inte möjlighet att köra honom 😊🌸

    Rapportera

    Rapportera