Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Luleå SK Div. 3
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Luleå SK Div. 3.
Div. 3
Följ oss för uppdateringar
Ett sent referat om matchen som vi skulle åka upp och vinna.
Haparanda som är placerad längst ner i tabellen har haft en turbulent säsong med tränarproblem och mycket nya spelare. All cred till dem som biter och kör klart säsongen.
Vi prata på förhand om att hålla fart i allt vi gjorde och vara organiserade. Men som alla som spelat fotboll vet så krävs det två för att "dansa tango". Det blev inte speciellt tempofyllt utan vi gjorde det vi skulle och åkte hem med 3p.
Målen:
1-0 Jonte (Ass Lo)
2-0 Jonte (ass ?)
3-0 Spolle (Ass Robbe)
4-0 Robbe (ass Lo)
paus
5-0 Larga (ass Jonte)
6-0 Självmål (Lomakkas inspel)
7-0 Lomakka (Ass Abshir) ÅRETS MÅL?
8-0 Abshir (Ass Zereh)
Med hjälp av IFK2 och Notas2 så är vi nu 1p från kval och allt ligger i våra egna händer!
3 matcher kvar och gaspedalen är nerstampad i botten :)
Inga kommande aktiviteter
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera