Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Luleå SK F-13

Följ

F-13

Följ oss för uppdateringar
Följ
Luleå SK
Fotboll
F-13

Bilbingo

7 jun 2022 17 kommentarer 242 visningar
17 kommentarer
  • 12 jun 2022 Ylva Björnfot

    Vi kan tyvärr inte jobba på bilbingot den 24/7 då vi är bortresta men kan baka om det kan hjälpa till. /Ylva

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 jun 2022 Anneli Töyrä

    Vi är tyvärr också bortresta 24/7.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 jun 2022 Markus Björnfot

    Skrivfel av Ylva, hon menade 26/7.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 jun 2022 Anneli Töyrä

    Oj, men vi är borta hela juli.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 jun 2022 Sara Olsson

    Vi är tyvärr inte heller hemma 26/7.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 jun 2022 Patrik Heikinpieti

    Vi är tyvärr bortresta den helgen (familjen med när jag spelar)…

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 jun 2022 Ann-Jeanette Öhrvall

    Jag tror vi är hemma och kan ställa upp!

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 jul 2022 Ylva Björnfot

    Vi är som sagt bortresta men om vi kan bidra med bakning eller på annat sätt så gör vi mer än gärna det.

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 jul 2022 Sara Sundén

    Jag eller Mattias kan komma. Om det blir kris med få som kan ställa upp kan vi försöka ordna med barnvakt så vi båda kan komma. Undrar däremot hur mycket vi behöver baka? Räcker det att baka en ugnsplåt var av någonting, eller? Behöver det vara laktos-, gluten eller mjölkfritt?

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jul 2022 Hans Funck

    Vi måste få ihop 3-4 plåtar med fika, vilka kan bidra med detta? Vi behöver även 4 föräldrar på bingot för att sälja och hjälpa till, vilka kan komma/baka!
    Detta gäller nu på tisdag 26/7!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jul 2022 Ylva Björnfot

    Jag kan bidra med en plåt med fika som jag lämnar till Sara o Mattias då jag o Markus är bortresta 26/7.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jul 2022 Hans Funck

    Härligt Ylva, tack

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jul 2022 Hans Funck

    Om du kan baka 2 plåtar Sara så skulle det vara fantastiskt 🙏🙏

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jul 2022 Ann-Jeanette Öhrvall

    Någon från oss kan komma och hjälpa till på plats men vi har svårt att baka då vi inte har något kök pga att vi renoverar.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jul 2022 Sara Sundén

    Yes, jag bakar 2 olika sorters fika och Mattias kommer och står på plats 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jul 2022 Hans Funck

    Oj vad snällt, då kommer 2 föräldrar samt att fikat är klart!
    Då är det bara 2 föräldrar som saknas!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 jul 2022 Sara Sundén

    Nu har Ylva varit förbi och lämnat en långpanna med kärleksmums. Själv har jag bakat en långpanna med ryttarkaka och en med hallonrutor samt 40 st kokosmuffins. Så nu finns det fikabröd 😊

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in