Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Linderöds IF Seniorlag Herrar

Följ

Seniorlag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 5 okt 2008 Anne

    Kan väl inte säga att det var någon bra mtch igår men det blev ju vinst. Bra jobbat! Se nu till att träna rätt i veckan så vi får se en roligare match på lördag. Jag kommer att sitta på vallen och hojta på er. :) Stiffe, jag tar med hundarna!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 okt 2008 Capt G

    Jag har hittat kvinnan i mitt liv!! Gå in o kolla på henne!!
    http://www.bride.ru/ph/htcgi/ladies/720/720511P1.html

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 okt 2008 42

    Jag e kär!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 okt 2008 Kryddan utan Z

    Vem ä Peter Eriksson, han gjorde visst två mål för LIF idag, allt enligt Kristianstadsbladet.
    Men dom hör som de blinde slåss. Ja antar att de ä den gamle räven Peter A som har visat vägen igen.
    Vi ses på vallen på lördag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 okt 2008 jönne

    gött att vi vann idag,synd att man inte fick mer tid att skoja me hörby killarna men men vi vann,de blir väl nån birra om ja så ska trycka ner dom

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 okt 2008 JF

    Bra jubb idag grabbar!! Hoppas magknipen släppt Jönne, så du kan dricka nån bier ikväll!

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 okt 2008 42

    Fegt o inte gå på kraft Anton.......!!!!! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 okt 2008 Anton

    Snygga mål idag gubbar! De är de viktgaste..

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 okt 2008 Stoffe M

    Gött med vinst idag. 1-2. Det är inte lätt att vinna när man har 15 spelare mot sig. Så det var bra gjort.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 okt 2008 berka

    ge nu horby en javla omgang sa ses vi pa mandagstraningen/ puss pa skinkan!

    Rapportera

    Rapportera