Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Linderöds IF Seniorlag Herrar

Följ

Seniorlag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 31 jan 2009 Anne

    Hejarramsorna är klara! :) Ska testa en del på innebandyn imorron. Kom gärna o hjälp till! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 jan 2009 Hf

    Sicka kära pågar ni har lagt upp på startsidan

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan 2009 JF

    Blanda absolut inte in "himmelsblå" med LIF !!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan 2009 Lif support Di himmelsblå

    SKa de va, ska de va, ska de va nån gög idag!!!!!!!!

    hejaramsa Nr1

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan 2009 JF

    Ja precis! Nu har vi ju mössor med, alltid en början! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan 2009 "G"

    Anne, varför inte starta en supporterklubb???!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 jan 2009 Anne

    Ja det ska bli kul att sitta på vallen o värma sig! :) Vi måste bara hitta på en bra ramsa! Gnugga era geniknölar alla supportrar så ska vi nog höras var vi än är! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 jan 2009 Morgan

    Ser ut o bli många trevliga kaffegögsderby i år...

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jan 2009 Peter

    Det var annorlunda på min tid, ordning o reda.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jan 2009 42 Helge

    Svar till Linderödare!
    Klart det var synd att seriemötet missades , om du nu har en åsikt säg det eller skriv ditt namn.

    Rapportera

    Rapportera