Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kungsbacka IF Herr A

Följ

Herr A

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 9 jun 2011 Mindre bra insats men ändå poä

    Mindre bra insats men ändå poäng!
    Det blev 1-1 (0-0) i dagens hemmamatch mot fjolårets topplag men före dagens match jumbo i serien. Vi är det bättre laget sett till 90 minuter men idag slarvades det oerhört mycket både i mindre viktiga lägen som i avgörande lägen, trots att det fanns tid till att göra något bättre av alla dessa situationer. Stundtals blixtrar hemmalaget till och håller sig till den plan som man alltid har men även vid dessa gynnsamma tillfällen slarvas det i dom avgörande lägena, antingen vid sista passet eller att spelarna i boxen inte är på rätt plats när sista passet skall levereras och ibland levererades..frustrerande och onödigt!! Detta är en match vi i normala fall skall vinna med ett par bollar och så såg matchen ut oxå men någon gång under våren och hösten kommer det plump-matcher och då får väl denna betecknas som en sådan fast vi trodde att den kvoten redan var fylld i vårprogrammet!!
    En liten ursäkt är planens usla beskaffenhet centralt, inget som direkt gynnar spelande lag...tack så mycket Halmstad Kommun!!
    Till matchen igen...höga krav kan tyckas men dessa krav har kommit fram gemensamt innan seriestart så här gav vi oss själva en käftsmäll...var det verkligen maxladdat idag pojkar på förhand med allt vad det innebär!? Kan alla se sig själva i spegeln och säg detta...tror inte det...rätt kost vid rätt tidpunkt, rätt mängd vätska med tanke på den tryckande värmen och inte minst den mentala biten...gjorde verkligen ALLA ALLT man kunde inför matchen för att ge sig själv OCH laget rätt förutsättningar att prestera maximalt under matchtid!!??
    Ola Jönsson och Martin Svensson levererar som vanligt god inställning och kvalité, Kristian Halén kan man inte belasta för han hade inget avancerat att göra och målet är inget han kan ta och ett par spelare till blixtrar till ibland...men i övrigt finns det betydligt mer att önska om den överenskomna målsättningen skall följas!!!
    En lite ursäkt till dagens avbytare är på sin plats från oss

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jun 2011 Glän

    sålänge jag har kollat på era matcher så har ni inte förlorat :) har ni tänkt på att det kanske är jag som ligger bakom vändningen )! starkt jobbat igår gubbar, fortsätter ni såhär så kommer ni klättra upp en bit till

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 jun 2011 Peppe

    Fan vad gott gubbar! Känns förbannat bra att Ambratt nu fört in c-lagets underbara fotbollsfilosofi till detta unga fantastiska fotbollslag. Jag känner mig högst delaktig-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 jun 2011 Hallandsbloggen

    GRATTIS till ännu EN POÄNG i Halmstad efter 1-1 på Alevallen.

    http://hallandssbloggen.blogspot.com/2011/06/delad-poang-pa-alevallenkungsbacka-if.html

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 jun 2011 1-1

    1-1

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 jun 2011 supporter

    Hur gick det idag?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 jun 2011 Derby Dax

    http://www.laget.se/BKSTRUL/34709-nyhetsarkiv-item-1778407.html

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 jun 2011 Mattias H

    Lycka till idag gubbs!! Tyvärr är mitt lår inte bra, så jag kan inte vara med.. Kämpa hårt ikväll och ta med 3 pinnar till kungsbacka!

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 jun 2011 Elgeryj

    Ladda nu gubbar! 3 poäng som gäller!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun 2011 Ambratt

    Det är träning som vanligt i morgon 17:30!

    Rapportera

    Rapportera