Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kungsbacka IF Herr A

Följ

Herr A

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 15 jun 2011 Björn Bergbom

    Starkt att göra 4 mål utan att skapa så mycket...
    6 nya poäng väntar nog när serien vänder så småningom.

    Följande finns att läsa på Alets hemsida.
    "Alets IK stod för försöket att spela längs backen men där Kungsbacka IF spelade väldigt enkel fotboll ( långa bollar ) och gjorde målen väldigt effektivt.
    Kungsbacka skapade inte så mycket under matchen utan låg rätt i position och kapitaliserade på våra misstag där vi gav dem bollen där de rann igenom med snabba omställningar"

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 jun 2011 Alet #10

    Ni hade bara tur idag! Vänta tills på hösten bara..

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 jun 2011 Stubben

    Gött gubbar! Jag är bättre än Ronaldinho nu.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 jun 2011 Kalven

    Gött gubbar. Har inte käkat onyttigt på 5 veckor nu.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 jun 2011 supporter

    KOM IGEN B LAGET I DAG. NU TAR VI MERA POÄNG MOT ALET

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 jun 2011 Jake

    Gött med 4 poäng gubbar!! Bra jobbat!

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 jun 2011 länkan

    snaaaaaaaaap

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jun 2011 Marshall

    Det spel vi har funkar ju tydligen rätt bra mot ett Alet i storform, så ser ingen anledning till att åka ur om inte ni hänger med ner. Vore väl mest rättvist så.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jun 2011 Ymer Aleit

    Grattis till poängen, vi kanske lipar för poängtappet mot ett bottenlag, men ni kommer ju definitivt åka ut med det spelet NI har!
    Lycka till i DIV 4 2012 !

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jun 2011 Support

    Haha underbar läsning hur dom lipar i Alet efter tappade poäng :)

    Rapportera

    Rapportera