Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Köpingebro IF P & F 14-15

Följ

P & F 14-15

Följ oss för uppdateringar
Följ
Köpingebro IF
Fotboll
P & F 14-15

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 15 jan 2023 Michael Gunnarsson

    Hej,
    Det är tanken att träningen börjar på söndag, mer info kommer imorgon

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 jan 2023 Kristine Nilsson

    Hej. Är där något planerat när ungefär fotbollen drar igång igen?

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 dec 2022 Ouarda Maatouk

    Hej!
    Rashad kommer tyvärr inte idag. Vi är bortrest.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 okt 2022 Kristine Nilsson

    Okej, super! Tack

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 okt 2022 Kristine Nilsson

    Hej! De julkalendrar vi fick igår, när ska pengarna betalas in? Och till vilket konto ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 sep 2022 Mahmoud

    Hej!
    Jag är Rashads pappa. Tyvärr kan jag inte stå i kiosken på sondag den 25/09. Jag ska vara ensam med barnen hemma på sondag. Hoppas att jag kan hjälpa er med en annan dag.
    Mvh
    Mahmoud

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 sep 2022 Jannike Andersson

    Tack för infon om Newbody Karin! Då ska vi se hur mkt vi tillsammans kan få in till laget. 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2022 Karin Bertilsson

    Go’kväll alla föräldrar!
    Jag har erbjudit mig att avlasta barnens tränare med sådant som inte rör träning och sammandrag.
    Därför skickar jag nu ut om att det är dags att sälja Newbody för att få in pengar till barnens lagkassa. Kataloger delades ut på träningen i måndags. För att registrera er och komma in på samlingssidan för laget ber jag er att gå in på
    https://www.newbody.se/reg/TDZTJGN
    Där kan man få fram säljkod samt QR-kod som man kan dela till nära och kära för att få försäljningen till barnens lag.
    Sista försäljningsdatum är 2022-09-28.

    Har ni frågor så kontakta mig, så hoppas jag att jag kan hjälpa er.

    k.bertilsson@hotmail.se eller 070-6417652.

    Ha en fortsatt fin kväll!

    /Karin, Esters mamma

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 maj 2022 Michael Gunnarsson

    Hej,
    Det går bra att bara dyka upp.
    Ni är välkomna måndagar 17:45-18:45

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 maj 2022 Mathilda

    Hej! Har en kille som är född -15 som gärna villl pröva på att träna med er, är det bara att dyka upp?

    Rapportera

    Rapportera