Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Karlslunds IF FK P17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Karlslunds IF FK P17.
P17
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Jag har beställt bingolotter (enkellotter) och kalendrar så att det finns för de som vill sälja. Brukar vara den klart bästa försäljningsaktiviteten för många.
Förstår att det finns oklarheter över framtiden men då får ni i alla fall info om att möjligheten finns i god tid. 100% av förtjänsten går till ens egna personliga konto och kan användas till en större sommarcup, lagavgift och medlems/träningsavgifter till föreningen.
Förtjänsten på varje såld enkellott är 38 kr, och kostar 100 kr för kunden.
Förtjänsten på varje såld Julkalender är 50 kr och kostar 100 kr för kunden.
Återkommer med vart man rapporterar antal, betalning, utlämning o.s.v.
Ser gärna att en förälder kan ansvara över detta.
| Träning | 12 jan, 18:15 |
| Träning | 19 jan, 18:15 |
| Träning | 26 jan, 18:15 |
| Adolfsbergs IK (hemma) | 31 jan, 13:45 |
| Träning | 2 feb, 18:15 |
Hej!
RapporteraNär ska man rapportera sålda bingolotter?
Rapportera
Lotterna och kalendrarna har nu kommit och jag har dem hemma hos mig.
RapporteraTänker att utdelning sker v.48 så rimligtvis är sista beställningsdag 23/11.
Kommer säkert kunna gå att ordna en till utlämningsdag närmare uppesittarkvällen om fler bingolotter säljs.
Som skrivet ovan. Grymt om någon kunde ansvara för att dela ut och hålla koll på hur mycket alla säljer.
Meddela mig om man kan ta hand om det.
Rapportera
Var gör man sin beställning?
RapporteraRapportera
Hejsan, jag hoppar in i U17 å tar den bollen då Samuel söker en person å vi lägger upp det såhär.
Rapportera1. Man lägger sin beställning här, man skriver tex….
Alvar Ekström: 99 Bingolotter samt 196 kalendrar.
2. Beställningen ska vara inne senast sö 23/11 ( man lägger EN beställning i tråden).
3. Utdelning av bingolotter/kalendrar kommer att ske på träningstid någon av dagarna under v48 ( ev kan utdelning ske må 24/11 dagen efter sista beställningen är lagd).
4. Vilket konto ni ska sätta in pengar kommer Samuel E återkomma om i tråden framöver.
Mvh Robban Ekström
Rapportera
Gabriel Lindberg 39 st lotter, 12 st kalender
RapporteraRapportera
Walter Edvärn 10 bingolotter och 5 kalendrar
RapporteraRapportera
Alex Persson 32 bingolotter och 17 kalendrar
RapporteraRapportera
Alexander Östergren 20 bingolotter och 5 kalendrar.
RapporteraRapportera
Arion Demaku 4 lotter, 1 kalender (inkl de vi redan hämtat)
RapporteraRapportera
Hej!
RapporteraJag har tyvärr lappen på jobbet eftersom var sjuk denna vecka😔 Undrar om det går bra att lägga in beställningen på tisdag?
//Lucy
Rapportera
Malte 5 kalendrar och 8 lotter
RapporteraRapportera
Alexander J: 10 bingolotter och 3 kalendrar
RapporteraRapportera
Simon D ska ha 8 lotter och 5 kalendrar.
RapporteraRapportera
Axel N 4 kalendrar
RapporteraRapportera
Max H 7 lotter och 1 kalender
RapporteraRapportera
Bortse från Maltes tidigare beställning.
Rapportera6 kalendrar och 10 lotter önskas
Rapportera
Sixten J: 10st lotter och 10st kalendrar
RapporteraRapportera
God morgon, då tackar vi för beställningarna å börjar utdelningen på tisdags träningen. ( å vi förlänger möjligheten att beställa fram till tisdag Lucy:))
RapporteraRapportera
Hej
RapporteraDå beställer Lindmark 8 lotter och 2 kalendrar
Rapportera
Hej!
RapporteraArmando ska ha 3 julkalendrar och 12 bingolotter.
Rapportera
Hej hej! Jag undrar när information om vart man betalar in kommer då jag nu delat ut lotter och mottagit betalning för dessa.
RapporteraRapportera
Hej! När ni sålt allt ska ni swisha in hela summan till lagets konto på 123 345 53 18
RapporteraMärk betalningen med namn och antalet av varje artikel t.ex. Walter - 10 lotter & 5 kalendrar. Swisha senast 23/12, gärna tidigare än så.
Kom ihåg att lämna tillbaka osålda artiklar till Robert Ekström senast 19/12.
Rapportera