P-2010
Följ oss för uppdateringar
Följ
Följer
Nyheter
Lagnyheter
-
JumpYard Föreningskväll blir JumpYard Föreningskvällar
Efter en väldigt stor efterfrågan så blir den planerade föreningskvällen hos JumpYard Kungsbacka måndag 18 mars nu två kvällar där vi kommer köra både måndag 18 mars och måndag 25 mars. I början av veckan skickade vi ut en intresseförfrågan för JumpYard föreningskväll måndag 18 mars och intresset har varit enormt där JumpYards kapacitet inte räcker för att ta emot KIF under en kväll. Detta samtidigt som förfrågningar strömmat in vidare från de som inte kunnat anmäla sig efter att vi var tvungna att stänga ner anmälan. I dialog med JumpYard har vi nu fått möjligheten att genomföra två kvällar och vi hoppas med det att det kommer kunna sprida ut alla som är intresserade över de två datumen och att fler får möjlighet att delta. Intresseanmälan kommer nu att ersättas av två aktiviteter som kommer gå ut under söndag kväll (10 mars). Maximalt antal per tillfälle är 150 personer. Det finns möjlighet att anmäla sig till båda tillfällena för den som vill. Aktiviteterna kommer ersätta den intresseanmälan som gått ut och den kommer under början av veckan tas bort. Plats: JumpYard Kungsbacka, Marios gata 9, 434 37 Kungsbacka Pris: 129kr/pers för 2 timmars hopptid.(ordinarie pris 189:-)* Datum tillfälle 1: 18/3 klockan 18-20 Datum tillfälle 2: 25/3 klockan 18-20 Tänk på att ta med er hoppstrumpor med halkskydd! Har man inga sådana finns de att köpa för endast 39 kr. I trampolinparken kan du hoppa från trampolin till trampolin, spela en fotbollsmatch med laget, utmana höjdskräcken på den nya klättringsformen Clip ‘N Climb ochmse din lagkamrat susa förbi över ditt huvud i vår fartfyllda SkyRider högt upp i luften! Givetvis har caféet öppet under tiden. Det finns gott om fika, god dryck och mat att njuta av om man behöver pausa från hoppningen. Besök JumpYards hemsida för att se mer information om trampolinparken HÄR *priset avser per tillfälle
P-2010
för 9 dagar sedan
0kommentarer
-
Dags för Chips försäljning!
Hej P-10! Nu är det dags för årets första obligatoriska säljaktivitet; CHIPS! Det blir favorit i repris med Bjäre Chips. :) 1 påse säljs för 30kr / 4 påsar för 100kr Påsarna väger 200gr och finns i smakerna: Varsamt Saltade Gräddfil & Lök Cheddar Salt & Vinäger Tryffel & Parmesan Het barbecue Det kommer att läggas upp säljmaterial under Dokument inom kort. Vi kommer också att dela ut utskrivet säljmaterial till er som vill på söndag vid Inlag kl.11.15. Sista försäljningsdag är 29 februari, så en kort men intensiv säljperiod. Sätt barnen i arbete under sportlovet. :) Era försäljninglistor mailar ni till a-p.ernevad@telia.com 29 februari. Betalning sker till Peter Ernevad på swish 0707 692155 Vi återkommer med sista betalningsdag samt dag och tid för upphämtning av chipsen. Tillsammans hjälps vi alla åt att dra in pengar till vår lagkassa! Lycka till!
P-2010
8 feb
0kommentarer
-
-
KIF hämtar din julgran!
Kungsbacka IF hjälper dig bli av med julgranen! Våra fantastiska fotbollsspelare i årskullarna 2010 & 2011 kommer (med hjälp av ett gäng lika fantastiska föräldrar) och hämtar din gran och kör den till återvinningen för bara en hundralapp! När: Helgen 13-14 januari (efter Tjugondag Knut) 2024 Var: Placera granen synlig och lättillgänglig utanför ditt hus i Kungsbacka/Onsala Pris: 100 kr/gran Boka senast: onsdag 10 januari Så här enkelt gör du: Swisha 100 kr till 123 098 68 28 och skriv fullständig adress & efternamn i meddelanderaden (exempel: Kungsgatan 1, 434 00 Kungsbacka, Karlsson). Därefter hämtas granen efter kl 09, 13-14 januari. Tusen tack för att du stödjer Kungsbacka IF! För ev frågor kontakta info@kungsbackaif.se eller 0300 -72895
P-2010
30 dec 2023
0kommentarer
-
Försäljning av Julkalendrar och Bingolotter!
Hej Alla i P-10! Här kommer lite info om försäljningen av Julkalendrar och Bingolotter till uppesittarkvällen 23/12, som är klubbens tredje obligatoriska försäljning under året. Att den är obligatorisk innebär att alla lag måste delta i försäljningen och göra sitt bästa, det finns dock inget krav på hur mycket varje spelare/lag skall sälja. Men hjälps vi åt så kan det bli en rejäl och välbehövlig slant till vår lagkassa. Under året som gått har vi tack vare tidigare försäljningar bl.a. kunnat åka på Skadevi cup, Quality cup, haft träningsläger med övernattning, grillning vid Gothia mm. Nu behöver lagkassan fyllas på så att vi även 2024 kan åka på cuper och göra roliga aktiviteter tillsammans. :) - Varje spelare får ett kuvert med 15 Bingolotter (enkellotter) och 5 Julkalendrar. - Behöver man fler lotter eller kalendrar så kontaktar man Peter, Gabriella eller Camilla eller så skriver man i vår WhatsApp grupp och tar över lotter från någon annan familj som har över. - Önskar man dubbellotter och trippellotter så hör av er till Peter, Gabriella eller Camilla. Vi finns på plats i klubbstugan måndag 6/11 kl.17.30-18.30 för er som vill hämta ert kuvert. Till övriga kommer kuvertet att delas ut på träningen tisdag 14/11. Men ta gärna upp beställningar redan nu av arbetskamrater, släkt, grannar och vänner. Jag försöker lägga in en bild som ni kan använda i sociala medier, första gången så jag hoppas jag lyckas annars får ni gärna höra av er så kan jag maila bilden till er. Försäljningspriser: Julkalender 100kr (vår förtjänst 50kr som delas 50/50 KIF/laget) Bingolott enkellott 100kr (vår förtjänst 38kr som delas 50/50 KIF/laget) Bingolott dubbellott 200kr (vår förtjänst 76kr som delas 50/50 KIF/laget) Bingolott trippellott 300kr (vår förtjänst 114kr som delas 50/50 KIF/laget) Vi återkommer med sista redovisningsdag som i år sker med swish till Peter Ernevard 0707 692155 Frågor? Skriv här nedan i denna nyhet eller i WhatsApp. /Peter, Camilla, Gabriella
P-2010
31 okt 2023
0kommentarer
-
Upphämtning av Newbody i klubbstugan
Hej, Nu har Newbody leveransen kommit till KIF´s klubstuga och är sorterad lagvis. Ni som har lådor att hämta gör detta efter tisdagens träning, 3 okt kl.17.15. Har ni inte möjlighet att hämta då så hör av er till mig (0702-807216) så får vi hitta en annan dag/tid. Betalningen av lådorna som kommer till klubbstugan (direktköp är redan betalda), swishas till mig på 0702 807216 senast 13 okt. Sen betalar jag in för hela laget till KIF som har fakturan från Newbody. Hur gick det då med försäljningen i P-10? Jo, det var 14 spelare/familjer som deltog och tillsammans sålde vi 280 paket, så bra jobbat av oss som sålde! :) Hur mycket pengar det blir till laget får jag återkomma med. Ha en fortsatt fin söndag så ses vi på tisdag! /Gabriella Wallgren
P-2010
1 okt 2023
1kommentar
-
Visa fler nyheter