Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om KFUM Örebro Innebandy Damjunior

Följ

Damjunior

Följ oss för uppdateringar
Följ
KFUM Örebro Innebandy
Innebandy
Damjunior

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 15 mar 2025 Fredrik Sundström

    Toppen, tack för snabbt svar

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 mar 2025 Kalle Ryberg

    Det finns tillräckligt med bilar så bara att komma ner till samlingen så finns det en plats åt henne.

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 mar 2025 Fredrik Sundström

    Finns det tillräckligt med bilar som går idag? Jag har tyvärr inte möjlighet att köra. Isåfall lämnar jag Ebba vid TB 10:30?

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 mar 2025 August Sundquist

    Samling tb 14.30. Om man vill att åka direkt 15.00 i Kumla.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 mar 2025 Fredrik Sundström

    Är det samling 14:30 vid tegelbruket idag ( 1/3 ) eller vid sörbyhallen?
    Jag skjutsar in Ebba och Ellen till hallen men har fullt i bilen så åker direkt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 apr 2024 Kristin Larsson

    Toves väska på vift... Måste va kvar i nån av bussarna..

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 dec 2023 Sofia Dahlerus

    Vi har med oss Emma och Klara - behöver vi åka förbi TB och ta med fler? Har två platser till men det är onödigt att åka till TB om alla har plats?

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 dec 2023 Sophie Ekvall

    Hej,
    vi har också full bil och åker direkt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 dec 2023 Mats Falck

    Vi tänkte åka direkt, har alla plats?

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 dec 2023 Therese Söderlund

    Hej!
    Vi åker direkt till Odensbacken imorgon med bilen full av familj! 👍

    Rapportera

    Rapportera