Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om KFUM Örebro Innebandy F-08/09
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från KFUM Örebro Innebandy F-08/09.
F-08/09
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Hur blir det på söndag nu med tanke på de nya restriktionerna som kom i em?
Naysa landade illa på gympan igår och har ont i ryggen så ska ta det lugnt.
Rapportera
Natalie vaknade med förkylning idag, så det är bäst att hon står över träningen idag.
Rapportera
Vi planerar följa direktiv från innebandyförbundet och Örebro kommun. Hittills har vi inte hört något om att idrottshallar stängs redan i helgen.
Rapportera