Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om KFUM Örebro Innebandy F-08/09
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från KFUM Örebro Innebandy F-08/09.
F-08/09
Följ oss för uppdateringar
Vilka tider göller imorgon?
Natalie sa att någraska titta på en match innan vår, stämmer det och när är den isf?
Vi ändrade samlingstiden vid TB på söndag till 09:40 så får alla lite mer tid att få i sig en bra frukost och ladda energi till matchen.
Rapportera
Någon glömde sin KFUM-vattenflaska efter träningen ikväll. Jag tog med den hem och kan ta med på matchen om jag vet vem jag ska lämna till :)
Rapportera
Alva kan komma lite sent till dagens träning då hon ska på gymintro på Friskis & Svettis.
Rapportera
Natalie känner sig inte riktig pigg än trots allt så hon avstår dagens match.
Rapportera
Hej. Natalie är tyvärr sjuk så kommer inte på kvällens match. Lycka till ni andra 👏
Rapportera
Rebecka har ont i halsen och kan tyvärr inte komma på träningen ikväll.
Rapportera
Hej! Smart att vara ute i god tid! Ja, vi kommer sälja samma i år (Bingolotter, Kalendrar och Sverigelotter). Enda skillnaden tror jag är att det blir något färre kalendrar (byts ut mot bingolotter)
Rapportera