Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC

Följ

KAJBC

Följ oss för uppdateringar
Följ
Kajutan BC
Boule
KAJBC

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 13 dec 2012 sylve

    Conny!!Dom var lite nervösa, vi lede med 8-0... vi tänkte att dom kunde få lite poäng,, hehe

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2012 Conny

    Ha ha man fick vänta länge, ni kan ju vinna serien;-) hade annars varit kul att möta er i sista om sviten var obruten.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2012 Conny

    Ingalill och Bosse det är OK på tisdag 1730.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2012 lillen

    ja då blir alla glada då, för idag kom förlusten.. lillen/eirand-danne/sylve 11-13

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2012 Ronny

    >>>Micke, vilka har ni kvar att möta??

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2012 Ingalill

    Conny/Danne kan ni spela mot Ingalill/Bosse A tisdag 18/12 kl 17.30 ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2012 RobbanL

    Eirand, hör av er här om du kan lira någon av våra möjliga tider angivna i mitt tidigare mail...

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2012 EIRAND

    Lag Eirand söker motståndare ikväll. TIDIGAST kl 18. RING och bekräfta med mig. Mvh Rickard Eirand 0733 89 58 44

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2012 RobbanL

    Vi kan tyvärr inte spela idag, men övriga nämda tider funkar (19:30 tiden under förutsättning att vi får match 18:30 samma dag)... hör av er och anmäl intresse här...

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2012 Conny

    Micke finns de ingen reserv, är Albin hemma? Bättre att spela matcherna.

    Rapportera

    Rapportera