Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Sylve, om det inte är OK för dig att spela sent på kvällen denna vecka efter 20:30 (även Torsdag OK för mig) så ser det ut som om vi inte kan lira våran match innan 6 Jan, då jag kommer hem från semester...
Rapportera
instämmer i det Janne och Siw sagt om lördagen det var trevlig Mvh Rickard
Sylve, eftersom du slutar kl 19:00 så kan vi lira efter kl 20:00 idag, på Tisdag, eller på Onsdag.... passar det för dig/er?
Rapportera
Jobbet är viktigare jobbar till kl 19,00 mån,tis ons. du kan åka dit senare när vi har spelat klart
Sylve... har du tunnelseende?....om du inte kan Mån, Tisd eller Onsdag så kanske det är du som får lämna WO...
Rapportera
Kan inte mån,tis,ons... kan bara torsdag.. då får ni lämna wo.. om inte du kan spela på torsdag..
Rapportera
Sylve, missade att det är 20 Dec på på Torsdag då min dotter fyller 25 år.... dvs kan ej lira på Torsdag!!... Vi kan idag, imorgon och på Onsdag från kl 18:30 sedan försvinner jag två veckor på semester... Eirand/Lillen kan ni lira dessa dagar? Hör av er här när ni kan lira eller ring 070-6985350
Tisdag kl1730 Ingalill och Bosse. Kl 1830 Robban.L och Mackan. Kl 1930 Boholms. Onsdag kl1830 Ronny och Packe kl 1930 Janne och Runman. Dessa matcher mot Conny och LillDanne hoppas de stämmer? Fler som ska möta oss? Vi är som offerlamm så passa på.;-)
Rapportera