Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Gick åt helv.......... En storseger och en tight torsk. Hatar off season, hatar snälla banor, hatar att förlora!!! Har jag glömt att berätta???? All KM kommer att framöver spelas på kvarnängens parkering!!!! Nej nej sätt inte kaffet i halsen nu, det var inte sant såklart. Jaja grattis den som vann, god jävl.... Jul o allt det, bitter? Nej då.
Rapportera
Tyvärr kan inte sluta kl 16.00.. vi ses kl 19.30.. punkt slut.. åker härifrån kl18.00. Från spånga
Rapportera
Interndubbel match torsdag klockan 15.00 Roger/Rope mot Conny/Danne är ok.
Roger J
på lör tänkte vi testa på lite nytt i lokalen, tänkte vi skulle köra ett litet mölkky mästerskap, vi kör lottat 2-3 mannalag beroende på uppslutningen, kör igång kl 12, skriv gärna här om ni kommer, så man får nån uppfattning av hur många som e sugna,
Rapportera
Sylve, vi kan spela idag från kl 18:30 och hela kvällen... om du åker från Spånga 19:00 så är du i Nynäs innan 20:00!!! :-). skriv här hur du gör innan 16:00...
Rapportera
År 2012 hade jag o Marcus flyt i i boule... 13-12 i den sista helt avgörande matchen! :-)
Rapportera