Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC

Följ

KAJBC

Följ oss för uppdateringar
Följ
Kajutan BC
Boule
KAJBC

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 23 feb 2013 Inger

    Hej Lasse det är ingen cupp i dag ont om folk inger

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 feb 2013 Ronny

    Det är tävling inne på Boulebar imorn om man är intresserad. Anmälan i baren före 18:00, start 18:30. 75 kr/ näsa. Dubbel/trippeltävling. Vid mycket folk kan dubblar göras till trippel. Imorn kör dom även Mayoskytte.

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 feb 2013 Lars E Karlsson

    Hej! Det är inte jag som undrar om cupen på lördag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 feb 2013 Lasse

    Hej,
    Blir det någon cup på lördag?

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 feb 2013 Ronny

    Tänkte köra lite runt 13:00 imorn om nån e sugen att haka på.
    >>>Siwan, Tingeling betalade medlemsavgiften och anmälde sig till KM idag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 feb 2013 håkan

    Hej Siw!
    Har inte hunnit hem ännu. Har inte lagt in stadsnätet än på ipaden. Vi hörs

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 feb 2013 Håkan

    Siw!
    Kan du skicka mig inlogg till sbf online är du snäll.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 feb 2013 Ronny

    Det ordnar sig Tommy.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 feb 2013 Tommy Thiel

    Hej Ronny vad gäller Km så vill jag inte starta 09.00 skall ha med yngsta grabben så vi åker 08.59 från Big Bay vore bra om det gick o ordna. Tack på förhand Tommy o Melvin.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 feb 2013 RobbanL

    Conny, tror nog fortfarande att antalet träningstimmar också har en viss påverkan för att kunna förbättras som boulespelare. Mina 3 timmar i veckan är nog i minsta laget för att kunna räkna med stordåd... trots bra träning från bröderna Brothers inkl. du ibland... tack för den! Håller med Ronny... tror också att vi kan gå upp i år men hänger ju mycket på vilka spelare vissa andra lag väljer att slänga in när det drar ihop sig... är ju tufft när inte ens ettan går upp med automatik :-)

    Rapportera

    Rapportera