Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Det är tävling inne på Boulebar imorn om man är intresserad. Anmälan i baren före 18:00, start 18:30. 75 kr/ näsa. Dubbel/trippeltävling. Vid mycket folk kan dubblar göras till trippel. Imorn kör dom även Mayoskytte.
Rapportera
Tänkte köra lite runt 13:00 imorn om nån e sugen att haka på.
>>>Siwan, Tingeling betalade medlemsavgiften och anmälde sig till KM idag.
Hej Siw!
Har inte hunnit hem ännu. Har inte lagt in stadsnätet än på ipaden. Vi hörs
Hej Ronny vad gäller Km så vill jag inte starta 09.00 skall ha med yngsta grabben så vi åker 08.59 från Big Bay vore bra om det gick o ordna. Tack på förhand Tommy o Melvin.
Rapportera
Conny, tror nog fortfarande att antalet träningstimmar också har en viss påverkan för att kunna förbättras som boulespelare. Mina 3 timmar i veckan är nog i minsta laget för att kunna räkna med stordåd... trots bra träning från bröderna Brothers inkl. du ibland... tack för den! Håller med Ronny... tror också att vi kan gå upp i år men hänger ju mycket på vilka spelare vissa andra lag väljer att slänga in när det drar ihop sig... är ju tufft när inte ens ettan går upp med automatik :-)
Rapportera
Hej Lasse det är ingen cupp i dag ont om folk inger
Rapportera