Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC

Följ

KAJBC

Följ oss för uppdateringar
Följ
Kajutan BC
Boule
KAJBC

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 4 apr 2013 Håkan

    Någon mer än jag som tycker Lillens förslag låter bra?
    Alltså lite träning inför DM med dubblar eller Tripplar på lördag vid 12 - tiden.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2013 Ronny

    Helt Galet!! La upp en liten film på vår facebook sida, där jag skjuter på lillar. Just nu har den nått 403 st??? Helt galet.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2013 Inger

    OBS På Lördag har vi stängt för försäljning alla försäljare har andra uppdrag som måste gå före Inger

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2013 inger

    STORT GRATTIS önskar Inger

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2013 Ronny/Packe

    Från och med nästa vecka kör vi dom gemensamma träningarna på Onsdagkvällar 18:00.
    Självklart ska man träna andra kvällar också men Onsdagar blir den nya uttalade träningsdagen, snart våra vänner så är det dags att gå ut o spela. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 apr 2013 Rickard Söderström

    grattis i efterskott siw

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr 2013 lillen

    lägger ut en liten förfrågan om cup på lör, lite träning inför dm och km, öppna dubbellag eller trippellag, 100kr lördag kl 12,30

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr 2013 Conny

    Grattis Siwan

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr 2013 Michael - 20558 Bjartorp

    Grattis siwan

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr 2013 Ronny

    Nu har vi 2 lag anmälda till Vårbergs Vårcup i Öppen Trippel. Det är Robban, Mackan, Danne och Ronny, Packe, Lillen. In o anmäl er nu.

    Rapportera

    Rapportera