Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Jag tycker vi testar Stadsparken efter lunch förslag kl.13.00. Två sandbanor som är som Vårbergsbanorna kan jag tänka mig. Kastade lite sunk-boule idag, det är lättare banor i Svandamsparken men där håller nog PRO till på Måndag. För bilburna finns Willys parkering.
Rapportera
Det är ju DM till helgen för Vetts och det är Vårbergs Vårcup där vi har minst två lag med. Onsdagsträningen blir utomhus på Svanisskolan 18:00, matchspel.
>>Packe o Carola, hoppas ni kan då, vore bra att slipa lite utespel.
det är 7 lag som spelar på söndagen 28/4 som inte arbetar jag vet att vissa arbetar. och ville bara ha svar från dom som vill och kan inger
hej igen ! inget större gensvar men albin och jag går ner och kör några rundor nu, häng på den som vill. j.w.
Rapportera
Bra där Tommy, det är dags nu att börja anmäla sig till KM Dubbel, skriv även om ni vill vara med i lägg och skytte. Speldagen är Söndag den 12 Maj på Svandammsskolan.
RapporteraNi kan anmäla här, det ser Siwan direkt och kan lägga ut, ni kan även anmäla er på vår FB-sida, dom anmälningarna skickar jag till Siwan.