Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC

Följ

KAJBC

Följ oss för uppdateringar
Följ
Kajutan BC
Boule
KAJBC

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 1 maj 2013 RoPe

    Jag dyker också upp och kör ett par timmar si så där.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 apr 2013 Håkan

    Jag kommer ner och kör lite.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 apr 2013 Ronny

    Vad sägs om att lira lite boule imorn när det är röd dag?? Jag är vid svanisskolan vid 11:00, ser ju ut som det ska bli skapligt väder imorn också. Vi ser väl om vi blir några stycken vad vi kan hitta på.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 apr 2013 Mogge

    Vintävling som vanligt på fredag den 3 maj i svanisnparken för oss vet. Samling 10:30. Spelstart 11:00
    Välkomna
    Mogge.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 apr 2013 Mogge

    Anmäler Mogge och Roger till KM Dubbel. Även Mogge till läggtävlingen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 apr 2013 Håkan

    Hoppsan!
    Jag tror det har ramlat bort lite text från ett inlägg.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 apr 2013 Michael - 20558 Bjartorp

    Imorgon tisdag tänkte jag kolla om intresse för att spela lite boule kunde finnas ? Självklart om vädret tillåter det :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 apr 2013 Ingalill

    Anmälan till KM-dubbel. Kerstin Öström och Bosse Andersson. Bosse skytte och Lägg,Kerstin lägg.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 apr 2013 Björn

    Anmälan till KM- dubbel
    Aune o Björn


















    Rapportera

    Rapportera

  • 29 apr 2013 Conny

    Grattis till guldet Inger och Robban.P även till bronset Arne och Stina.

    Rapportera

    Rapportera