Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Packe skrev 8maj:
KM På Söndag samling 9.30 start vid 10.00 med skytte och lägg. sedan 4 omgångar monrad med 8 lag vidare till kvartsfinal där 1-8 mötts 2-7 mötts osv. välkomna
Njaeee, tror att spelet börjar 10:00 och att skytte o lägg kommer under dagen men törs inte säga 100% då packe o Lillen styr upp detta. Samling 09:30 är det iallafall.
Rapportera
Grattis till silvret Roger....men Lilleman har han inte slutat hi hi. Grattis Bosse till medalj och alla ni andra Kajutor som singlat idag.
Rapportera
Tycker det är lite synd att inte öppna väljer DM före Estöplan -spel. Robin vann där före Harko, den som kom 3:à vet jag inte vad han heter. Nu för oss. Jag tror öppna kunnat gjort ett bra resultat i singeln. Eller som Dennis sa ( Bolero) sa : v 55 är tuffare än öppna
Rapportera
En låååång solig bouledag är till ända.
RapporteraKvartsfinaler
Lillen/Eirand vs Bjartorp/Lilldanne
Morgan/Roger vs Björn/Aune
Ronny/Packe vs Robban/Mackan
Sylve/Danne.R vs Kjelle/Kinga
Semifinaler
Lillen/Eirand vs Morgan/Roger
Ronny/Packe vs Kjelle/Kinga
Final
Lillen/Eirand vs Ronny/Packe
Vinnare: Lillen/Eirand.
Det var fullt rättvist, dom förlorade inte en enda match på hela dagen.
Lägg KM vanns av Roger.
Skytte KM vanns av Ronny.