Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC

Följ

KAJBC

Följ oss för uppdateringar
Följ
Kajutan BC
Boule
KAJBC

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 17 aug 2013 RobbanL

    Grattis Siwan ich övriga Veta! Kul!!! Hur gör man undrar vi under 55 ? :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 aug 2013 RoPe

    Känns skönt att att Ni avancerade en div. Att slippa möta Kaj-lag i samma serie är befriande. Serieseger yea men onödigt spännande tycker jag bara bollars marginal om jag läst rätt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 aug 2013 Ronny

    Riktigt starkt seriespel av vettsen iår rakt av. Stort grattis o bra jobbat!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 aug 2013 Håkan

    Snyggt jobbat! Gratulerar er alla.

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 aug 2013 Siwan

    Tack,tack! Pug vilken rysare 1-1 efter halva mötet mot TSÖ. Oavgjort skulle räcka - men vi blev nästan golvade med stort underläge i de sista tripplarna.TSÖ kände div.2 - vittring - men ett under hände och vi vände i båda matcherna och vann med 13-11 o 13-12 och klara för div.2 nästa år. Tack hela laget för ett hårt kämpande idag! Stort tack till Paula o Olle som hoppade in när vi inte hade fullt lag till dagens drabbning.

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 aug 2013 sylve

    Grattis till seriesegern,

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 aug 2013 Wicke

    Kanonbra Vettsen, grattis till seriesegern.

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 aug 2013 Bosse

    Grattis bra spelat.

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 aug 2013 ToBo

    Grattis till seriesegern!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 aug 2013 RoPe

    13 omg. av 14) Kaj svart leder efter vinst mot AIK 4-0. Då återstår finalen mot Tyresö. Oavgjort räcker...se div2 i horisonten

    Rapportera

    Rapportera