Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Irsta IF F 11/12

Följ

F 11/12

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 17 apr 2022 Lars Bjerke

    Hej! Här kommer schema för säsongens uppgifter. Om du får förhinder så försök att byta med någon annan förälder i laget. Om du inte lyckas byta så hör av dig till mig. Lars 076-1344733

    Städning planer Ullviliden uppstart 26/4 kl. 16-18
    Mikael Ekeroth/Anna Ekeroth
    Anna Garberg/Aron Garberg
    Christian Carleberg/Anna Carleberg

    Matchkiosk 30/4
    Maria Sahlberg
    Carin Weimer

    Bingokiosk 4/7
    Zohreh Ranjbar
    Petra Andersson

    Städning Ullviliden vecka 22
    Peter Dang
    Firas Al-Jashami/Hind Al-Bayati

    Städning Ullviliden vecka 35
    Inga Näslund/Johan Ölund
    Anna Besirov/Sasha Besirov

    Reserv städning Linda Gårdstam

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 apr 2022 Lars Bjerke

    Hej! Stort Tack för att ni hjälper till!

    Vi behöver en person till för Bingokiosk den 4 juli.
    Och fler, helst 3 personer till som kan ta städning på Ullviliden vecka 22 och vecka 35.

    Kan vi även få någon mer till den den 26/4 så vore det kanon!

    OBS! Se även Johans mail om återlämning av matchtröjor.

    Glad Påsk till er alla!

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr 2022 Anna Garberg

    Jag eller aron kan hjälpa till den 26/4 16-18 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr 2022 Maria Sahlberg

    Jag kan stå k kiosken den 30 april.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 apr 2022 Linda Gårdstam

    Hej!

    Vi kan ta städ. Återkommer med vilken vecka imorgon.

    Dessvärre har vi svårt den 26 eftersom vi båda är scoutledare den kvällen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 apr 2022 Christian Carleberg

    Hej. Vi kan den 26/4 kl 16-18.
    /Christian.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 apr 2022 Lars Bjerke

    Hej! Inför uppstarten på Ullviliden behöver vi hjälpa till att städa på och runt planerna. Tiden är satt till 26/4 kl. 16-18. Detta gör vi tillsammans med F11 och F13. Vilka kan vara med på detta?

    OBS! Se mitt tidigare inlägg om säsongens uppgifter. Snälla svara i alla fall att ni har sett mitt inlägg om ni absolut inte kan något av datumen, vi behöver frivilliga som ställer upp på detta för att föreningens verksamhet ska fungera. Det är i första hand föräldrar som inte är tränare som behöver ställa upp.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2022 Petra Andersson

    Kan stå i binhokiosk Petra sveas mamma

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2022 Carin Weimer

    Hej!
    Jag kan stå i kiosken den 30/4! /Carin, Almas mamma

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2022 Lars Bjerke

    Hej alla!
    Här kommer säsongens uppgifter som vi måste utföra åt föreningen.
    Svara här i gästboken vad just Du kan göra i år.
    Mer information om vad de olika uppgifterna innebär finns här på laget under Filer - Dokument.

    Bingokiosk Klinta måndag 4 juli kl. 17-21 (2 pers)
    Matchkiosk A-laget Hamre lördag 30 april kl. 14-18 (2-3 pers)
    Städning omklädningsrum Ullviliden vecka 22 (2 tillfällen)
    Städning omklädningsrum Ullviliden vecka 35 (2 tillfällen)

    Svara snarast dock senast 10 april. Tack snälla på förhand till er som kan ställa upp!

    Rapportera

    Rapportera