Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Irsta IF P-19
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Irsta IF P-19.
P-19
Följ oss för uppdateringar
Emma Minkkinen om ni kan byta lördag 9-11 med Lördag 19-21?
Rapportera
Hej!
Finns det någon som har möjlighet att byta av hos som boendevärd på aroscupen på lördag? Vi har fått tid mellan 7-11, men skulle behöva någon som byter av oss vid 9.00 eller kan ta/byta hela passet? Vi har nyss börjat i laget ock fick till oss det här uppdraget ganska nyligen och direkt vilket gjorde att det blev en krock/miss i planeringen för vår del. Mvh Emma
Hej! Det går bra att komma och provträna på måndag kl 18-19 onsdag 17-18 om han sen bestämmer sig för att börja i laget så maila mig annahojm@hotmail.com
Rapportera
Hej!
Min son, född 2019 skulle vilja börja med fotboll. Finns det möjlighet att han kan komma och provträna? Vem kan jag kontakta gällande tider osv?
Hej. Vi är bortresta 12-14juni och har blivit tilldelade Fredag incheck 15-19 den 12juni.
Är det någon som har möjlighet att byta med oss? //Mårten Melin
Vi har svårt att få ihop till nattpasset 12-13juni. Kan någon byta med oss? Mvh Sandra
Rapportera
På nattpassen är två barns föräldrar tilldelade passet. Det räcker att 1 person är vaken så här får man komma överens med den andra föräldern om man är där tillsammans hela natten och sover i skift (endast 1 behöver vara vaken). Eller om man är där 4 timmar och sedan byter av varandra.
Då vi lagföräldrar inte har koll på hur alla arbetar och vilket pass som passar bäst så behöver man själv ta ansvar att byta pass med någon annan om man inte har möjlighet att vara på det pass man blivit tilldelad.
Om byten sker så behöver jag eller Emma få informationen för att ha koll på att alla pass är bemannade.
Det gick bra nu å se..
Men en fråga på lucas står det nat 23-07 ska man va vaken då? Är det natten mellan q4 -15 juni? Osäker om nån av oss kan då vi båda ev jobbar då ?
Jag har nu laddat upp en skärmbild på bemanningen under Dokument - Bemanning 2026 med namn ”bemanning översikt för mobil” då excelfiler inte funkar att öppna i telefon för alla.
Rapportera
Eller 21-23
Rapportera