Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 5 jun 2007 Pärlå

    nu har snart Vårsäsongen nått sitt slut J:et,, nu får du ta o knäppa på datorn o lägga in lite bilder..

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun 2007 pastorn

    Nu vet jag en som slickar sig runt munnen, nu när jag tvingas lämna återbud till dagens träning. Tror att alla känner hans namn... Vi ses förhoppningsvis på torsdag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jun 2007 Waylon

    kommer ner å kollar lite när ni möter.. hmm nåt lag jag aldrig tidigare har mött under mina intensiva säsonger, på fredag!
    kommer å tränar på torsdag med.
    bra sida förresten!

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun 2007 Pärlå

    kul idag grabbar,, två segrar i helgen ..smakar mumma!!! kul o lira lite me,hade ju faktiskt ett bra avslut,, PÅÅÅ MÅÅÅL!! ha det gott så ses vi på Tisdag grabbar...

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun 2007 Svennis

    Champions League är lite väl höga planer...siktet är i första hand inställt på Royal League där vi med stor sannolikhet kommer att var med och kriga inom en snar framtid!?

    Erik, Tord Grip hälsar att du ska egentligen aldrig vistas på offensiv planhalva...

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun 2007 pastorn

    Mina mål? Jo dom har jag satt från 1meters avstånd... Det mesta kan ju bero på att vi har väldigt spelskickliga mittfältare som sällan ger ifrån sig bollen när möjlighet ges. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun 2007 Kragge

    Jag ser det skrivna och är lite förbluffad måste jag säga att inte Mulle har visat några goda dusch-takter.. är det ingen som kan fylla den tomhet som jag verkar ha lämnat på San Siro de Vista... Hmm.. jag får väl ta o försöka göra något gästspel snart igen då... )

    Gött o höra att ni kämpar o vinner matcherna.. Jag gör comeback när ni kommer i div 3 (kanske 4). Champions league 2014!! =)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun 2007 Erik

    "Kanske dags att coach tar ett snack med honom, eller flyttar ner honom ett snäpp i uppställningen??"

    Eller upp? -)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun 2007 HAHAHA

    Björn gör det igen...han kommer för snabbt..haha

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun 2007 Öhrn

    Det luktar lite avundsjuka om ballong-uttalandet. Hur har dina mål sett ut den här säsongen Pastorn??

    Jag tycker däremot att det verkar som om Erik inte tar sin defensiva roll på allvar...kanske dags att coach tar ett snack med honom, eller flyttar ner honom ett snäpp i uppställningen??

    Rapportera

    Rapportera