Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 16 okt 2007 Totti

    Om vi skulle kunna tänka oss att gå till Centrum så slipper vi stå i kö, då står vi på listan...Snackade med vakten innan idag, och de va inga problem...

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 okt 2007 The J

    För mig funkar var som helst bara de serverar goda öl och det går att sitta och snacka någonstans.

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 okt 2007 Totti

    Beror lite på vilka ställen vi kan tänka oss att gå till...?

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 okt 2007 Pärlå

    Instämmer i förra talaren,, vore kul nu om alla kommer in på samma ställe. 5 dagar kvar...

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 okt 2007 Fadde

    Är det någon som "fixar" in alla på ett och samma ställe i förväg så att inte alla försvinner till sitt sen när vi ska ut. Tänk på att några är under 20 nämligen.

    Syns på lör!

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 okt 2007 Oskar

    Inga som har profiler på facebook?
    Måste adda lite vänner så jag inte ser så misslyckad ut )

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 okt 2007 Manne

    Får jag ta med mamma?

    Det där med tävlingar lät läskigt...

    Puss & Hej!

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 okt 2007 Tomas

    För er som ska vara med på avslutningsfesten på lördag (o har anmält sig) gäller följande hållpunkter:

    15:00 Samling Vistavallen
    Vi kör lite tävlingar etc
    17:15 Bastu o rengörning av kropp
    18:30 mat o sång!

    Kostnad 130:- som betalas till Öhrn på plats
    Ni som inte betalat era böter ordnar med detta

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 okt 2007 Stenqvist

    Undra vad du är bra på igentligen J:et. Vi vet nu att det är inte jakt och fotboll, får se på lördag om du kan komma igen i en händelserik Sjukamp på liv och död......Kan vara bra med kniv erfarenheten kanske.
    Du kanske kan bistå med ett björnskinn som pris?

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 okt 2007 J:et

    Jag är tillbax efter händelserik älgjakt.

    Har sett 8 älgar.
    1 av 8 har varit lovlig att skjuta.
    Den tjren skjöt jag i full fart på ca 100 meter på en mosse.
    Det har siktats björn inte långt från våra marker.
    Jag har lyckats skära mig med jaktkniven i armen så jag fick åka till akuten och sy 7-8 stygn.
    Läkarn tyckte jag hade väldig tur som klarade senor nerver och större blodådror vilka hade åkt med om jag vridit armen bara lite grann.
    Så nu är det vila och ingen alkohol innan fredag :)
    Så på lördag blir det ös

    Rapportera

    Rapportera