Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Tun P-17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Tun P-17.
P-17
Följ oss för uppdateringar
Vi kommer ha träningar måndag och onsdag för samtliga, är bara inte uppdaterat, vi kör 1 kallelse tillsammans för17 och 16 men dom tränare separat precis som vanligt
Rapportera
Är det pga bristen av tränare som -16 inte kommer ha träning på onsdagar längre? För det står bara måndagar -16/17 och -17 onsdagar!
Rapportera
Kan man hitta kvarglömda grejer nånstans? Gillis glömde både byxa, tröja förra gången och även en boll😅
Rapportera
Hej! Jag prata med Dennis, han sa att en jacka hade blivit inlämnad men det var inte Edvins, tyvärr.
Rapportera
Hej! Jag glömde Edvins gröna träningsoverallsjacka i Oxelösund igår. Var de nån som fick med sig den därifrån?
Rapportera
Vi kör på med träning
Rapportera