Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Tun P-17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Tun P-17.
P-17
Följ oss för uppdateringar
Vi har portabla bänkar som vi kan låna, klubben har 2 st som jahanna sa samt jag har en hemma som är f1415 som jag tar med med till helgen
Rapportera
Hej. Jag tänkte att vi föräldrar kan sponsra laget med en portabel avbytarbänk. Finns på amazon för 987kr. Jag kan ta på mig att beställa. Ni kan swisha en 100kr till mig. 0704045276. Blir det pengar över så sätter jag in det i lagkassan! Vad tycker ni? Mvh Nour
Rapportera
Hej!
Villl bara förvarna lite om att vi kanske avslutar träningen lite tidigare detta pga att det börjar bli så mörkt nu på kvällarna och det blir svårt att se bollen. 😉
Är det fotbollsträning idag? Kommer nämligen regna hela kvällen enligt SMHI?
Rapportera
Jaha hoppsan!Då tar vi med den imorgon till skolan =)
Rapportera
Benjamin råkade ta Karls träningsjacka och Karl Benjamins. Karl tar med den till skolan imorgon så kan de byta med varandra
Rapportera
Hej!
Det finns risk idag för häftigt regn och åskan är ev påväg uppåt. Vi testar att köra träningen som vanligt idag. Men kommer det åska eller blir för hårt regn kommer vi att avbryta träningen. Så bra om ni föräldrar håller er i närheten.
Jaha ok. Då behöver vi inte göra denna insamling:). Tack ändå.
Rapportera