Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Bankeryd P10 (födda 2015)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IFK Bankeryd P10 (födda 2015).
P10 (födda 2015)
Följ oss för uppdateringar
Hej föräldrar!
Hoppas ni alla haft en härlig sommar med mycket skratt och härliga bad.
Jag vill informera om att vi har två uppgifter här nu redan i Augusti som skall göras. Jag efterlyser frivilliga till att börja med annars delar jag ut uppgifterna och skulle man inte kunna får man byta med varandra. Några som känner att de inte haft en uppgift på länge? Eller som känner med sig att de inte gjort lika många uppgifter som många andra? Jag hoppas att ni ställer upp och tar dessa uppgifter de är väldigt enkla och smidiga. Vi behöver ALLA bidra på ett eller annat sätt för lagets bästa!
1. Dela ut kyrknyckeln (två föräldrar)
Vi som lag har fått uppgiften att dela ut Svenska kyrkans tidning kyrknyckeln för att samla in pengar till föreningen. P10 har vi fått uppgiften att dela ut i Attarps område med syrenvägen. Jag och Madelene tog detta förra året själva så två personer funkar alldeles utmärkt. Du får promenera och barnen kan vara med och hjälpa till. Jag har pratat med Bernt och troligtvis får jag hämta kyrknyckeln i veckan och den ska delas ut de kommande dagarna efter det. Hoppas på att få den 21/8 som var det preliminära datumet från Bernt.
2. Hallstäd 31/8 (två föräldrar)
Helt vanligt hallstäd. Kanske är någon som aldrig varit med och städat? Jag kan hämta nyckeln och leverera den till er som tar er an uppdraget, Angelica har slutat så jag hämtar nycklarna hos Bernt.
Jag vill också tråkigt nog informera om att Madelene lämnar sitt uppdrag som lagförälder, super tråkigt för mig men vi alla tackar Madelene helt otroligt mycket för allt hon gjort för laget. Du är en stjärna!
Dock med det sagt så efterlyser jag en ny lagförälder, gärna någon som känner att man har tid, som tycker det är kul att vara med laget på cup eller seriespel och engagera sig att lösa diverse uppgifter runt omkring. Det är verkligen super kul och inget superdunder hårt jobb. Hör gärna av er till mig om ni är sugna.
Detta året kommer det bli hårdare från oss lagföräldrar, vi har tagit mycket själva med det är inte hållbart för oss heller. Jag kommer göra ett årshjul där man ser vad som kommer ske och vad vi har för uppgifter under året men även en tabell där man kan se vad man gjort och vad andra har gjort för laget. Detta för att ni föräldrar som inte hjälper till så mycket skall förstå att ALLA behövs i föreningsverksamhet. Vi vet inte alltid allt i så god tid, så allt kommer inte kunna planeras redan vid starten på säsongen men jag ska göra mitt bästa för att ni ska få info i så god tid som möjligt!
Önskar er alla en fin vecka så syns vi snart!
Träning | 23 okt, 16:30 |
IF Hallby HK Vit (hemma) | 25 okt, 16:45 |
Anderstorps SK 1 (hemma) | 25 okt, 19:00 |
Träning | 27 okt, 17:00 |
Träning | 30 okt, 16:30 |
20 okt | Veckans Handboll |
3 okt | Meddela antal till Hellton senast den 17 oktober |
29 sep | Fritidskortet |
26 aug | Skicka in registerutdrag senast 5 september |
Hej! Jag (och Nils) kan hjälpa till med att dela ut Kyrknyckeln :)
RapporteraRapportera
Hej Amanda och tack för du erbjuder dig. Jag fick nu under eftermiddagen reda på att det inte blir någon utdelning av kyrknyckeln pga att det är kyrkoval detta året. Ber om ursäkt för sen info. Mvh Hanna
RapporteraRapportera
Hej! Jag har fått i uppdrag att ta hallstädningen söndag 31/8 efter kl. 20.00. Har tyvärr ej möjlighet att göra det, någon som kan istället för mig?
RapporteraRapportera
Vi kan ta hallstädning åt dig Emelie.
RapporteraRapportera
Tack, Johan!! Så bra!
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Till de som ska städa i Attarpshallen på söndag, vi träffas vid dörren på baksidan mot fotbollsplanerna klockan 20:00.
RapporteraRapportera
👍👍
RapporteraRapportera
Toppen, vi kommer med
RapporteraRapportera