Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IF Eker Örebro A-lag Damer

Följ

A-lag Damer

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 14 sep 2011 Alva Henriksson

    Jag följer gärna med och tar med mamma, pappa och lillebror. Mamma kommer senare (ca 18:00).

    Alva :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2011 Lisa D

    ...igen. Jag hoppas att det kommit med att Lisa D gärna är med på söndag. /Mvh Maude

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2011 Lisa D

    Hej.

    Jag kommer gärna med på speedway och jag tar med mig pappa och brorsan. Tack, så ses vi.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2011 Hanna Ulriksson

    Hej!
    Jag tar med mig min lillebror och pappa
    på Speedway 20/9

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2011 Allis Björk

    Hej.
    jag tar med hela familjen, - mamma, pappa och två systrar på speedway. det ska bli jätteroligt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 sep 2011 Linnea Hamberg

    Jag tar med mig hela familjen på speedwayen (mamma, pappa, brorsan och jag) Mamma kommer lite sent direkt till arenan.
    Linnea

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 sep 2011 Maja Larsson

    Jag hoppas det framgott att Maja med fam. medverkar den 18/9.
    Maja+bror+far kommer med på speedwayen,tack./Jacqueline

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 sep 2011 Josefin Eriksson

    Jag kommer gärna på Speedway den 20
    och tar med mig Pappa o brorsan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 sep 2011 Matilda

    Hejsan!

    Jag kommer på speedway den 20/9 och tar med mig både mamma, pappa och storebrorsan.

    Matilda

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 sep 2011 clara

    hej! jag kommmer på speedway :) inga ska med från min familj men jag åker med josse.f :) ses nästa träning :)



    hälsningar clara

    Rapportera

    Rapportera