P2012
Följ oss för uppdateringar
Följ
Följer
Nyheter
Lagnyheter
-
Arrangemang
Gällande Arrangemang herr- och dammatcher Hemmamatcher 2023-2024 Liksom tidigare år behöver vi ha hjälp av ungdomslagen med värdskapet när det gäller Dam- och Herrmatcherna. Ni ska vara behjälpliga vid entrén, i kiosken, med kaffekokning ,försäljning, som sargvakter samt även i sekretariat vid dammatcher Instruktioner före match: • 8-10 spelare behövs som sargvakter samt 6 vuxna vad gäller entrén och kiosken. Här delar ni upp er 6 vuxna själva Utav er 6 ska 1-2 vuxna vara på plats 1 1/2 timma innan matchstart för att plocka fram för kioskverksamhet samt kaffekokning. De andra vuxna behöver vara på plats 1 timma innan. Sargvakter behöver vara på plats ca 30 minuter innan. • Nyckel till kiosken hämtas i sekretariatet. Här finns allt som ska vara i kiosken • Entrén och kiosk öppnar 1 timma innan matchstart. Entrén stänger efter 2:a periodens start • Sargvakterna använder de västar som finns i sekretariatet samt plockar in bollar strax innan matchstart. Instruktioner under matchen: • Sargvakterna delar upp sig i fyra hörn för att hjälpa till med att hålla sargen på plats. Har man barn under P12, F12 bör en förälder finnas med i varje hörn. • Vid behov av avtäckning av plan används den handduk som finns i varje hörn. Instruktioner efter matchen: • Efter matchen skall Ni hjälpa till med ihopplockning och diskning samt grovstädning av läktarna. Ev infrysning av fikabrödGrovstädning innebär bortplockning av papper och ev. tomburkar m.m. • Panten kan laget behålla om så önskas • Sargen skall tas bort efter matchen av sargvakter med hjälp av vuxna om det behövs. OBS! Se ritning hur sargen ska tas ner. • Västar och handdukar lämnas i sekretariatet.
P2012
29 okt 2023
0kommentarer
-
Intresseanmälan cuper i vår
Hej! En sammanfattning fr gårdagens föräldramöte är på gång men tänkte bara info om att Newbody sakerna är på gång o kommer att komma med till träning nästa vecka, får se om jag hinner sortera till tisd, borde hinna till torsdag iaf, gör ett nytt utskick innan så ni vet. Kommer även skicka ut kallelser på laget för de två olika cuperna som är aktuella i nuläget. Sibben cup vid trettonhelgen som vi tänkt från början blev vi tyvärr för få ledare som kunde åka med så vi tar nya tag. Dessa kallelser är i nuläget inte bindande men vi vill veta hur många utav grabbarna som är intresserade så vi vet hur många lag som skulle bli aktuella att anmäla o kunna se lite kostnader och höra vad klubben kan stå för mm. Hammaröcupen (ligger vid Karlstad) är en endagscup med garanti på minst 4matcher (2x15min) Örebrocupen är en 3-dagars cup (fre kv-sönd) som laget varit på de 2senaste åren där vi ser fram emot både matcher men även häng inom laget o andra roliga aktiviteter. Så svara gärna så kan vi planera vidare, även påminnelse till de kallade som inte tackat ja/nej till matchen på sönd, sista anmälning idag. Vid uteblivet svar tar vi de som ett nej och börjar att kalla in nya killar, hoppas alla har förståelse för detta. // Tränarna
P2012
8 nov 2023
0kommentarer
-
-
Medlemsavgifter
Dags att betala medlemsavgften Välkommen till säsongen 2023/2024. För att föreningen skall fungera ekonomiskt är det viktigt att du som medlem betalar de avgifter som är förenliga med dina aktiviteter i föreningen. Åldersgrupp--------- Medlemsavgift----- Träningsavgift & licens---LTK-Kort-----Totalsumma. 2007 och tidigare-------400 Kr--------------1760 + 340 Kr------------ 500 Kr---------3000 Kr 2008 - 2010--------------400 Kr--------------1330 + 170 Kr------------ 500 Kr---------2400 Kr 2011 - 2013--------------400 Kr----------------980 + 120 Kr------------500 Kr---------2000 Kr 2014------------------------400 Kr--------------- 630 + 70 Kr-------------500 Kr ---------1600 Kr 2015 och senare--------400 Kr-----------------530 + 70 Kr-------------------------------1000 Kr Styrelse/Ledare 400 Kr----------------------------------------------------------------400 Kr Övriga 400 Kr----------------------------------------------------------------400 Kr Familj 1000 Kr---------------------------------------------------------------1000 Kr Dessa avgifter skall täcka hallhyrorna, domararvoden, anmälan av lagen till serie/poolspel, licenser samt anmälningsavgifter för cuper (1 cup/lag/säsong). Den totala avgiften för dig eller din familj betalas till IBK Lidköpings bankgironummer 5689 - 7838. Vid betalning skall ni uppge namn och personnummer (10 siffror) på den eller de personer som betalningen gäller. Ni får själva hålla koll på att maxbeloppet på medlemsavgiften inte överskrider 1000 kr om det är så att ni är 3 eller fler i familjen som är medlemmar. Det är först när betalningen är registrerad som DU är försäkrad under träning och match! Betalning måste ha inkommit innan första seriematchen. Alla bör ha betalt avgiften senast den 30 september. Man kan INTE vara med och spela matcher om man inte betalt alla avgifter!! LTK-kort. Du betalar för dina LTK-kort samtidigt som du betalar de andra avgifterna. Detta betyder att du betalar in 500 kr i förskott och när du sedan säljer dina LTK-kort så behåller du de 500 kr du får i intäkt. DU SOM MEDLEM (Aktiva spelare samt ledare). Har fri entré till seriematcher för Herr- och Damlag, vid uppvisande av medlemskortet. Medlemskorten erhålls i samband med att LTK-korten delas ut. Hoppas vi alla får en bra säsong tillsammans! Vid frågor är du välkommen att kontakta någon i styrelsen, vilka vi är och hur du kommer i kontakt med oss hittar du på IBK Lidköpings hemsida. /STYRELSEN
P2012
8 sep 2023
0kommentarer
-
Visa fler nyheter