Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Skellefteå IBK F-13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Skellefteå IBK F-13.
F-13
Följ oss för uppdateringar
Hej
Nu börjar pusselbitarna sakta falla på plats inför cupen.
Vi kommer spela våra matcher under onsdag den 1maj (spelschema för detta kommer så snart vi vet) och vi kommer att arbeta under helgen den 4-5 maj.
Skellefteå IBK som förening kommer i år att ha hand om Eddahallen. Vi har blivit tilldelade arbetspass på lördag den 4:e maj mellan 8-11 samt söndag den 5:e maj mellan 14-18 och dessa är fördelade enligt nedan. Vi ska vara där 15 min innan passets start för att hinna sätta oss in i uppgiften och uppdatera oss om läget, så därför lade jag in den kvarten nedan i schemat. Tjejerna får ju såklart vara med och jobba ifall de vill, men barnet måste representeras av vuxen som ni kanske förstår.
Kan man inte arbeta sitt tilldelade pass är man själv ansvarig för att ordna en ersättare eller byta sitt pass. Att inte dyka upp på sitt arbetspass renderar, förutom att man sätter de andra som arbetar i dålig sits, i böter.
Lördag 4/5 7.45-11 Eddahallen
Sekretariat 1 (matchrapport liverapportering, musik): Holly
Sek 2 protokoll/speaker: Lova
Sek 3 klocka: Filippa
Fika 1 (+baka) Evelina
Fika 2 (+baka) Ester
Filma: Nova
Hallvärd (+baka): Ellis
Söndag 5/5 13.45-18 Eddahallen
Sekretariat 1 (matchrapport liverapportering/musik): Freya D
Sek 2 protokoll/speaker: Agnes
Sek 3 klocka: Sigrid
Fika 1 (+baka) Freja R-M
Fika 2 (+baka) Ida-Maria
Filma: Alicia
Hallvärd (+baka): Tyra
Vi har i år tre personer i sekreteriatet då matcherna ska liverapporteras så den som sköter liverapportering sköter även musik.
De som sköter fikat samt är hallvärd tar med tex en långpannekaka för försäljning.
Det finns wifi i hallen och instruktioner om spellista på spotify kommer i manualen. Kommer även finnas manual för den som är speaker, så man behöver inte gå en kommentatorskurs på TV4 inför detta ;)
De som har första passet ansvarar tillsammans för att få igång hallen, bygga sarg, starta upp fiket, se att allt är okej inför första matchen.
De som arbetar sista passet ser till att stöka bort, plocka ner sargen. Hallen ska vara i bra skick innan man lämnar.
Manualer inför varje "arbetsstation" kommer att skickas ut inom kort och där man utförligt kan läsa vad man ska göra. Dessa måste alla läsa innan så man har full förståelse för vad som ska göras.
Tänk på att vi alla är cupens ansikte utåt och att vi vill att alla som spelar och besöker cupen ska tycka att det är kul och att vi har bra service :)
Nu blev det galet mycket info men hör av er om det råder några oklarheter så ska jag svara så gott jag kan!
/Bea
Spelschemat ligger på skellefteå floorballs hemsida.
RapporteraRapportera
Tack, jag insåg det :)
RapporteraRapportera
Då vi inte är hemma denna helg behöver vi någon som kan ta Sek 3 klocka den 4/5
RapporteraRapportera
Är det någon som vet om det går att ändra resultat/eventuella feltryck när man kör liverapportering via CupManagerAdmin? Kan man gå tillbaka till startad match om man råkar gå ur sidan med bakåtpilen? Kan man justera tiden? Kan man justera antal mål? Jag är in på "Demo-arenan" och inget verkar gå att ändra. Med tanke på att man dessutom skall växla appar mellan cupmanageradmin och spotify under matchen så är det ju inte helt otroligt att det blir feltryck om man dessutom har tjocka fingrar och skall jobba med en mobil.
RapporteraRapportera
Jag kollar upp det där och återkommer! 😊 Tänker att allt ska gå att ändra i systemet när man inte kör demo!
RapporteraRapportera