Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bölebyn SK P17

Följ

P17

Följ oss för uppdateringar
Följ
Bölebyn SK
Fotboll
P17

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

  • 11 maj Camilla Lindqvist

    Hej!
    Jag tänkte bara nämna att SAIK har fotbollsskola i sommar där man är välkommen att delta från alla föreningar. Datumen är 15-18 juni och 22-23 juni. Kostnad 1000kr och man får en boll och tshirt.

    Joel är anmäld. Hoppas några fler är taggade!

    Sista anmälningsdagen är 14 maj.

    Mer info och länk för att anmäla sig finns på:
    https://www.svenskalag.se/storforsaik/nyheter/2484411/fotbollsskolan-2026-nara-till-sista-anmalan

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 maj Markus Eriksson

    Hjalmar tar en pause från fotbollen ett tag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 maj Anna Wikman

    Hampus kommer inte idag , han har jätteont i ryggen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 maj Maria Berggren

    Alex har tyvärr envis hosta fortfarande och kan inte komma ikväll

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 maj Oscar Isaksson

    Nils kommer inte på träningen ikväll, har feber

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 maj David Ekman

    Vilmer kommer ej ikväll

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 maj Sandra Eriksson

    Hjalmar kommer inte på kvällens träning.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 maj Maria Berggren

    Alex kommer inte ikväll då han har feber

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 maj Ellinor Viklund

    Sven kommer inte träningen, har en jobbig hosta på nätterna som inte vill ge sig. Hoppas på onsdag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 apr Johan Viklund

    Sven kommer inte på träningen ikväll

    Rapportera

    Rapportera