Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bölebyn SK P17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bölebyn SK P17.
P17
Följ oss för uppdateringarLogga in för att skriva i gästboken
Sven kommer inte träningen, har en jobbig hosta på nätterna som inte vill ge sig. Hoppas på onsdag!
Rapportera
Hej!
RapporteraJag tänkte bara nämna att SAIK har fotbollsskola i sommar där man är välkommen att delta från alla föreningar. Datumen är 15-18 juni och 22-23 juni. Kostnad 1000kr och man får en boll och tshirt.
Joel är anmäld. Hoppas några fler är taggade!
Sista anmälningsdagen är 14 maj.
Mer info och länk för att anmäla sig finns på:
https://www.svenskalag.se/storforsaik/nyheter/2484411/fotbollsskolan-2026-nara-till-sista-anmalan