Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Infjärdens SK F-15

Följ

F-15

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 6 timmar sedan Danute Lielpinka

    Ville bara säga att jag har med mig fika lådan.Jag fixar kaffet hemma till morgondagens match :)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Anna Westerlund

    Julie missar tisdagens träning då hon är på ridläger

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Emma Hortlund

    Ursäkta kort varsel men Maja missar träningen ikväll

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Anna Westerlund

    Julie kommer inte på dagens träning, förkyld

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Emma Hortlund

    För att förtydliga så fixar jag ju även fikat till nästa gång också. Den som byter slipper alltså baka 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Emma Hortlund

    Maja är sjuk och kan inte spela ikväll. Någon som kan tänkas byta fikadag med mig? Jag har fikat klart behöver bara någon som ska sälja istället för mig ikväll. Någon som ändå ska dit?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Frida Andersson

    Malin, jag skickar koden

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Malin Sandin

    Hur tar man sig in i kiosken i Svensbyn? Tänkte att jag kan hämta fikalådan på vägen till träningen imorgon. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Viktor Eliasson

    Jag har nyckel till kyrkplan. Så det är lugnt.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Emelie Sandberg

    Hej Malin
    Jag kollar imorgon på träningen hur man tar sig in i kiosken på Krykplan.
    Återkommer

    Rapportera

    Rapportera